• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش زبان ترکی

دانلود کتاب گرامر زبان ترکی قشقایی

تاریخ : ۱۸ آذر ۱۳۹۹

توضیحات :  زبان ترکی قشقایی از شاخه‌های زبان ترکی به حساب می‌آید که توسط مردم قشقایی در جنوب و جنوب غرب و نواحی مرکزی ایران تکلم می‌شود. این زبان نیز مانند زبان‌های غیر فارسی، بیشتر از آنکه به شکل نوشتاری خود استفاده گردد، در محاوره‌ی افراد رایج شده است و همین امر باعث از میان رفتن تدریجی ساختار و گرامر آن شده. لذا این کتاب بر آن است تا گرامر زبان ترکی قشقایی را به علاقه‌مندان آن معرفی کند. اکثر مطالب آن از گفتار روزانه، ضرب‌المثل‌ها و کتب گذشته‌ی قشقایی است و همچنین برای درک آسان تلفظ کلمات، مثال‌ها و جمله‌های کتاب به رسم‌الخط لاتین ارائه شده است.

دانلود کتاب فرهنگ اصطلاحات عامیانه و مخفی در ترکی‎

تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۴

توضیحات : تحولات عمیقی که در ربع قرن اخیر درمیان اقوام ایرانی، به ویژه ترک‌ها، به وجود آمده، همراه خود نیازهای جدیدی پدید آورده است. یکی از موارد احساس نیاز به یکسان‌سازی شکل نوشتاری با زبان مادری می‌باشد. رشد کمی و کیفی آثار مکتوب این زبان، به ویژه نشریات، احساس این کمبود را دو چندان کرده است. کتاب حاضر در راستای یکسان‌سازی شکل نوشتاری (املا و خط) زبان ترکی آذربایجانی با حفظ هویت تاریخی و فرهنگی کشور ایران تدوین گردیده است و طی آن از نظرهای برخی استادان و آشنایان به زبان ترکی آذربایجانی استفاده شده است.

دانلود کتاب خود آموز زبان آذربایجانی و فارسی‎

تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۱

توضیحات :  فراگیری یک زبان برای گویشوران زبان دیگر کاری جالب و لازم می باشد بویژه اینکه این دو زبان همانند زبانهای فارسی و آذربایجانی در محدوده ‌مرزهای ایران این چنین باهم حشر و نشر داشته باشند. کتاب حاضر به زبان ساده زبان آذربایجانی را به فارسی زبانان می آموزد. این کتاب توسط دکتر سلام الله جاوید یکی از شخصیتهای فرهیخته آذربایجانی تألیف و در سال ۱۳۴۳ در تهران منتشر شده است.

دانلود کتاب آموزش مکالمه ترکی استانبولی

تاریخ : ۹ آبان ۱۳۹۰

توضیحات : ترکی استانبولی ( به ترکی استانبولی: Türkçe و یا Türkiye Türkçesi ) یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است. ترکی استانبولی عمدتاً توسط ساکنان و مهاجران ترک‌تبار ترکیه و تعدادی دیگر از کشورها تکلم می‌شود. حروف الفبای ترکی استانبولی، از بیست و نه حرف از حروف لاتین تشکیل شده است. که با تغییرات جزئی بصورت الفبای ترکی در آمده است. کتاب آماده شده شما را با مکالمات روزمره این زبان آشنا میکند.