• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش طراحی سایت

دانلود کتاب آموزش طراحی سایت از ۰ تا ۱۰۰

تاریخ : ۲۲ آبان ۱۳۹۸

توضیحات : در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند. با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

دانلود کتاب طراحی سایت بدون کدنویسی در ۷ روز

تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

توضیحات : اگر شما در حال تحصیل در هر مقطعی هستید و می خواهید به راحتی آب خوردن هر سایتی که دوست دارید؛ بسازید و از این راه کسب درآمد کنید یا صاحب یک کسب و کار هستید و برای کسب و کارتان می خواهید سایت بسازید؛ کتاب طراحی سایت بدون کدنویسی در کمتر از ۷ روز مناسب شماست.

در رشته کامپیوتر در هنرستان در سال ۱۳۸۱ دیپلم گرفتم و درست پس از کاردانی و  قبل از کارشناسی با طراحی سایت، ابتدا با HTML و بعد با PHP آشناشدم. از همان زمان شروع به طراحی سایت کردم، ولی مشکلی که وجود داشت این بود که برای ساخت هر سایت با استفاده از HTML و PHP، زمان زیادی صرف می شد و خیلی سخت بود. در این زمینه تحقیقات کردم. راه حل، سیستم مدیریت محتوا(CMS) است. زمان نسبتا زیادی گذشت و با CMS های مختلف، کارکردم از جمله دروپال،Phpnuke، جوملا و وردپرس.

طراحی سایت بدون یک خط کدنویسی؛ شاید بپرسید مگه میشه!

بله میشه؛ و تا بحال تونستم سایت‌های زیادی را در کمترین زمان ممکن و به راحتی آب خوردن بسازم.

با خواندن کتاب طراحی سایت بدون کدنویسی در زمان و هزینه تان صرفه جویی کنید.

در این کتاب شما طراحی سایت  بدون کدنویسی را گام به گام فرا می گیرید.

تمام مواردی که در این کتاب می خوانید، در طول سال ها انجام داده ام و طراحی سایت بدون کدنویسی را خودم هم آزمایش کرده‌ام و موفق شده ام. پس در اولین فرصت، این کتاب را شروع کنید تا بتوانید زودتر از رقبا توانایی طراحی سایت بدون کدنویسی را فرابگیرید.

میتونید پس از شروع این کتاب در ۷ روز سایتتون رو طراحی کنید.

در روز اول با مفاهیمی مثل دامنه، هاست و سیستم مدیریت محتوا که برای ساخت سایت نیاز است؛ آشنا می شوید.

در روز دوم  ابزاها و امکانات موردنیاز را آماده می کنید.

در روز سوم سفری مهیج به دنیای طراحی سایت دارید، یک صفحه ساده را آماده می کنید، محتوای موردنظر را وارد سایت می کنید.

در روز چهارم محتواها را طبقه بندی می کنید. رسانه های موردنیاز را وارد می کنید. دیدگاه های کاربران را مدیریت می کنید.

در روز پنجم تنظیمات سایت را انجام می دهید و می توانید کاربران را مدیربت کنید.

در روز ششم ظاهر سایت را عوض می کنید.

در روز هفتم امکانات موردنیاز را به سایت اضافه می کنید.

دانلود کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته

تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

توضیحات : امروزه با پیشرفت علم و فناوری، افزایش سطح دانش و مهارت های ارتباطی به عنوان دو جزء لاینفک از یکدیگر قلمداد می شوند، در راستای ایجاد ارتباط در عصر اطلاعات، اینترنت مناسب ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه ایجاد ارتباط تعاملی به شمار می رود، وب به عنوان اصلی ترین رابط اینترنت به منظور تبادل اطلاعات در دنیای مجازی به کار می رود. لذا برای بهره گیری مؤثر از اینترنت و ارتباط با آن بهتر است خود را به علم طراحی صفحات وب و وب سایت مجهز نماییم. در کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته مراحل طراحی یک وب سایت به طور خودآموز و با بیان بسیار ساده آموزش داده شده است.

دانلود کتاب آموزش طراحی وب سایت با Dreamweaver

تاریخ : ۱۸ مهر ۱۳۸۹

توضیحات :  در این کتاب نرم افزار Dreamweaver که یکی از نرم افزار های متداول در طراحی صفحات وب است اموزش داده خواهد شد این نرم افزار در بازار حرفه ای مورد استفاده طراحان وب می باشد با اموزش این کتاب در کنار برخی ابزارهای دیگر می توان طراحی صفحات وب را در سطح قابل قبولی انجام داد.

دانلود کتاب اصول تکنیک ای جکس

تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۳۸۹

توضیحات :  ای جکس مجموعه‌ای از استانداردها و فناوری‌های وب  است که به کمک آنها می‌توان برنامه‌هایی مبتنی بر وب تولید کرد که به آسانی با کاربران تعامل داشته باشند. با استفاده از این فناوریها و با کمک انتقال تکه‌های کوچک داده و اطلاعات از رایانهٔ خادم (Server)، صفحات وب از حالت منفعل خارج  می‌شوند و واکنشهایی مناسب با رویدادها انجام می‌دهند. ای‌جکس معماری جدیدی برای برنامه‌های تحت وب است، که با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش بوده، و کمتر کاربر اینترنت است که هنوز گذرش به یکی از صفحاتی که با این معماری ساخته شده‌اند نیفتاده، و از قابلیت‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند نشده باشد.  Gmail، Google Map، Google Suggest، Orkut، و اسامی آشنای دیگر، نمونه‌هایی هستند از کاربرد ای‌جکس. با استفاده از این معماری، صفحات وب تعامل بسیار خوبی با کاربران خواهند داشت. بعلاوه، مهم‌ترین مزیت  این معماری این است که دیگر برای انجام هر کاری، لازم نیست صفحه وب دوباره بارگذاری شود. در این کتاب به بررسی تاریخچه،  در این معماری خواهیم پرداخت.

دانلود کتاب مرجع آموزش HTML و XHTML

تاریخ : ۱۱ خرداد ۱۳۸۹

توضیحات :  این کتاب را که به جرات می توان از بهترین جزوه های آموزشی HTML عرضه شده بر روی وب نامید در ۴۲ صفحه به بررسی تمامی ویژگی های این زبان پرطرفدار می پردازد . این جزوه که از روی برترین مراجع حال حاضر HTML جهان همچون The Ultimate HTML Reference نوشته Lan Lioyd و سایت پر آوازه W3schools.com ترجمه شده است شامل سرفصل های زیر با ارائه انواع مثال ها و نمونه کد ها می باشد : آشنایی با مفاهیم پایه طراحی وب آشنایی با ساختار تگ ها ، صفت ها و ساختار کلی صفحات وب بررسی انواع تگ های و صفت های مرتبط : به کارگیری تگ های فرمت بندی متون آموزش گنجاندن لینک ها و عکس ها در صفحات بررسی انواع لیست ها همچون لیست های مرتب ، نا مرتب و تعریفی آموزش استفاده از جداول در صفحات وب گروه بندی های ردیفی و ستونی جداول ادغام کردن ردیفی و ستونی سلول ها در جداول آشنایی با کاربرد انواع عناصر فرم همچون : دکمه ها ، TextField ها ، radiobutton ، checkbox و … آشنایی با انواع عناصر چند رسانه ای و نحوه گنجاندن آن ها در صفحات وب آشنایی با نحوه ایجاد صفحات چند گانه به وسیله Frameset ها آشنایی با مفاهیمی همچون MIMETYPE ، کد های زبانی ، کد های کاراکتری.