• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش طراحی چهره

دانلود کتاب 50 طراحی حیوانات

تاریخ : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

توضیحات :  حتی اگر کاملا با طراحی بیگانه باشید و تجربه‌ای نداشته باشید. اگر تمامی مراحل را مو به مو و با دقت انجام دهید، از نتیجه کارتان شگفت زده خواهید شد. از اینکه طراحی را به این راحتی یاد می‌گیرید، به آن علاقه بیشتری پیدا می‌کنید و از آن لذت می‌برید. کافی است، همین حالا یک مداد و یک کاغذ بردارید و کار خود را شروع کنید.

کتاب 50 طراحی حیوانات (draw 50 animals) روش کشیدن حیوانات را به شما آموزش می‌دهد. نیازی نیست که حتما از اولین حیوان کتاب شروع به کشیدن کنید می‌توانید هر کدام را که دوست داشتید انتخاب و نقاشی خود را آغاز کنید. پس از انتخاب به ترتیب مراحل را پیش روید و نقاشی خود را کامل کنید.

لی. جی. امز (Lee J.Ames) بیشتر از چهل سال از عمر خود را صرف طراحی کرد. کار خود را با والت دیزنی آغاز کرد و بعد از آن به تحصیل هنرهای بصری در دانشگاه نیویورک پرداخت. برای مجلات زیادی به عنوان طراح کار کرد و بیشتر از صد کتاب در زمینه‌های مختلف طراحی و منتشر نمود.

دانلود کتاب آموزش گام به گام طراحی چهره

تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۹

توضیحات : این کتاب در سال ۱۳۶۲ تحت عنوان ” صد و یک چهره ” توسط آقای محسن کرامتی ترجمه و وارد بازار کتاب ایران شد. در این کتاب شما به صورت کاملا عملی و از ابتدا با طراحی چهره انسان آشنا خواهید شد. در نقاشی چهره انسان، دهان، چشم، بینی و گوشها الفبای طراحی صورت هستند و کتاب صد و یک چهره بهترین راهنمای تصویری برای علاقه مندان هنر نقاشی است