• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش قطعات الکترونیک

دانلود کتاب الکترونیک بسیار ساده است

تاریخ : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

توضیحات : اصل این کتاب بطور ساده همان چیزی است که دانشجویان میگویند. با فراگرفتن مطالب پایه ای فن رادیو الکتریسیته در کتاب رادیو بسیار ساده است، کتابی که نویسنده کتاب حاضر همیشه بزرگترین ستایش و احترام را نسبت به آن داشته است. وقتی متن کتاب نوشته شد و به وسیله نقاشی های حاشیه که به دست همسر نویسنده کشیده شده بود و تا حدودی با روش مرحوم گیلاک مطابقت داشت کاملتر گردید، تمام آن برای آقای اسبرگ فرستاده شد و نویسنده با نوعی پریشانی منتظر واکنش او شد. این کتاب به زبانی ساده و شیرین در طی ۱۷ مبحث سرگرم کننده اصول الکترونیک و کاربردهای آن را در صنعت شرح می دهد.

دانلود کتاب الکترونیک برای همه – جلد اول

تاریخ : ۷ مرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  در نوشتن کتاب حاضر فرض بر این بوده است که شما هیچ تخصصی در زمینه الکترونیک ندارید و به همین جهت کتاب به طیف وسیعی از علاقه‌مندان الکترونیک توصیه می‌شود. برخی از مطالب ذکر شده در جلد اول کتاب عبارتند از: فهمیدن الکتریسیته، ساختن آزمایشگاه، حفظ ایمنی، خواندن نمودارهای شماتیک، ساخت پروژه‌ها، رازهای لحیم کاری موفق، اندازه گرفتن با مالتی متر و غیره.

دانلود کتاب مبانی الکتریسیته

تاریخ : ۱ آذر ۱۳۹۸

توضیحات : پیمانه مبانی الکتریسیته از جمله پیمانه هایی است که در تمام مهارت های برق وجود دارد، اما از نظر سرفصل تعریف شده در استانداردها، با یکدیگر تفاوت هایی دارد. جدول زیر ساعات این پیمانه در مهارت های گوناگون را نشان می دهد. به همین دلیل تصمیم  هایی بر آن شد که کتابی با بیش ترین زمان و سرفصل درسی مشترک تهیه شود که پس از تأمین نظرات کمیسیون تخصصی رشته برق این امر محقق شد. به این ترتیب کلیه رشته های مندرج در جدول می توانند از این کتاب برای آموزش مبانی الکتریسیته استفاده کنند. در این شرایط لازم است هنرآموزان و مربیان محترم با توجه به این محتوی و تعداد ساعات رشته و استاندارد مهارتی، قسمت هایی از کتاب که استاندارد را پوشش می دهد انتخاب کرده و آموزش دهند. یادآور می شود ارزشیابی پایانی می بایست با توجه به استاندارد مهارتی که آموزش داده شده است انجام پذیرد. روند کار نگارش این کتاب بدین صورت بود که پس از تهیه جداول پیمانه ها مؤلف موظف شد یک فصل را مطابق استاندارد

دانلود کتاب الکترونیک پایه

تاریخ : ۲۲ آبان ۱۳۹۵

توضیحات : روند رشد روزافزون و شتابان دانش الکترونیک ما را از آموزش مبانی الکترونیک و مدارهای پایه ی الکترونیکی بی نیاز نساخته است. امروزه آموزش این اصول هم چنان در همه جای دنیا رواج و تداوم دارد؛ زیرا الکترونیک را همواره باید از پایه آموخت و پایه ی آموزش الکترونیک، شناخت مدارهای پایه ی الکترونیکی است. هدف کتاب  آموزش قطعات و مدارهای ساده ی الکترونیکی است. در این کتاب شما با مدارهای پایه ای الکترونکی پایه متنوعی در الکترونکی آشنا میشوید و با آزمایش آن ها در هر مرحله، چگونگی کاربرد آنها را می آموزید. به این ترتیب کاربرد قطعات الکترونیکی را که آموخته اید در این کتاب تجربه میکنید و دانش نظری خود را با عمل می آمیزید .