• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش مونتاژ فیلم

دانلود کتاب آموزش میکس کامپیوتری

تاریخ : ۱۴ تیر ۱۳۹۷

توضیحات : در این کتاب که به آموزش استاندارد مهارتی کاربر میکس صدا و تصویر اختصاص دارد سعی بر آن شده که مطالب کتاب به شکلی ساده و در عین حال کاربردی آموزش داده شود به طوری که خوانندگان عزیز بتوانند با فراگیری کامل این مجموعه نرم افزاری، خود را آماده ورود به بازار کار نمایند. بنابراین درخواستی که از همکاران و هنرآموزان محترم داریم آن است که علاوه بر تمرینات و مثال های موجود در متن کتاب ، با نمایش پروژه ها و نمونه کارهای آماده در زمینه با میکس صدا و تصویر مانند کلیپ ها ، میان برنامه ها ، فیلم تدوین شده مناسبت ها و حتی نمونه کارهای تلویزیونی موفق و جذاب ، اقدام به تجزیه و تحلیل این پروژه ها و در ادامه ایجاد آن توسط هنرجویان عزیز نمایند.

دانلود کتاب دانستنی های فیلم سازی

تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۶

توضیحات : فیلم‌ برداری مهم ‌ترین مرحله تولید فیلم است. این مرحله به ویژه با مهم ترین ابزار و وسایل فیلم‌سازی، یعنی دوربین و متعلقات آن، انواع نورافکن‌ ها و غیره سرو کار دارد. در این مرحله علاوه بر فیلم برداری، نورپردازی، کارگردانی، صدابرداری، بازیگری و برخی جلوه های ویژه، نیز هم زمان انجام می‌شوند. پیش از این که وارد این مرحله شویم باید صحنه کاملاً آماده باشد و بازیگران نیز برای ایفای نقش حاضر باشند. فیلم برداری مناسب و حرفه ای از سه عامل مهم  اعضای گروه فیلم برداری، نورپردازی و همچنین ابزار و وسایل فیلم برداری سود می جوید.

دانلود کتاب PDF آموزش نرم افزار پریمیر ( Premiere )

تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۸۸

توضیحات : امروزه می توان تدوین فیلم ها را به وسیله نرم افزار قدرتمند پریمیر انجامداد و ترانزیشن ؛ جلوه های صوتی و تصویری مختلفی را می توان در فیلم ایجادنمود کلیپ های صوتی و تصویری با فرمتها ی مختلف جداگانه ویرایش نموده وآنها را با یکدیگر ترکیب و میکس نمایید. در این کتاب، شما با بخش های مختلف نرم افزار پریمیر آشنا میشوید.