• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش و یادگیری

دانلود کتاب یادگیری حسی و کلاس مجازی

تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات : در این کتاب الکترونیکی،یادگیری به کمک حواس پنجگانه و ترجیح یادگیری، که برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، بیان شده است که به کمک آن می توانید روش و سبک یادگیری خودتان را شناسایی کنید. در مرحله بعد، برای هر کدام از سبک های یادگیری،راهکارهایی بیان شده تا به کمک آنها یادگیری عمیق تری را تجربه کنید. در قسمت دوم کتاب، به کلاسهای مجازی و یادگیری حسی در آن و استفاده از فضای مجازی برای یادگیری بهتر پرداخته شده است

دانلود کتاب مهارت های مطالعه برای دانش آموزان و دانشجویان

تاریخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

توضیحات : دانشجوی عزیز، موفقیت شما در دانشگاه به میزان زیادی به مهارت های تحصیلی شما بستگی دارد. موفقیت در تحصیل بیش از آنکه به میزان معلومات بستگی داشته باشد، به چگونگی استفاده از تکنیک ها و مهارت های تحصیلی وابسته است. کارشناسان یادگیری معتقدند که عوامل موفقیت در تحصیل به سه عامل زیر وابسته است:

۱- قابلیت ها و توانایی های فردی ۲۰ %

۲- اطلاعات کامل در مورد موضوع مورد مطالعه ۳۰ %

۳- استفاده از مهارت های تحصیلی و تکنیک های مطالعه ۵۰ %

خوشبختانه می بینید که ۸۰ % این فهرست کاملاً قابل یادگیری است. ممکن است شما وقت و انرژی زیادی را صرف آموزش و یادگیری کنید اما به نتیجه دلخواه در امتحانات پایان ترم و یا به طور کلی اهداف تحصیلی خود نرسید. این مسئله به دلیل عدم آگاهی شما از مهارت های تحصیلی است. به یاد داشته باشید دانشجویانی که نمره عالی کسب می کنند، الزاماً باهوش تر از سایر همکلاسی های خود نیستند؛ بلکه مهارت های تحصیلی خود را ارتقاء داده اند. اگر از نزدیک به رفتار این دانشجویان دقت کنید، متوجه می شوید که آنها برنامه ریزی درستی دارند، از وقت و نیروی خود به صورت بهینه استفاده می کنند و زمان های مشخصی را هم به استراحت یا تفریح خود اختصاص می دهند. مهارت های تحصیلی شامل مواردی مانند تعیین هدف تحصیلی، برنامه ریزی، مدیریت زمان، ایجاد آرامش در ذهن، داشتن مهارت و پشتکار در مطالعه ی صحیح و … است. با آموختن و به کار بردن هر یک از این مهارت ها، گام بسیار موثری در راه موفقیت تحصیلی خود برداشته اید. در این کتاب الکترونیک با مهمترین مهارت های تحصیلی آشنا می شوید.