• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

احساسات و تفکر

دانلود کتاب وقتی تفکر مثبت کار نمیکند

تاریخ : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات : بسیاری اوقات با تفکر مثبت به نتیجه نمی‌رسید و این سئوال پیش می‌آید که مشکل و گره کار کجاست. چیزی درون وجود انسان وجود دارد که به آن تصور از خود یا تصویر ذهنی گفته می‌شود. در این کتاب با این مسئله آشنا می‌شوید و راهکاری برای رفع آن یاد می‌گیرید. روزها را یکی یکی پشت سر م یگذاریم و سال ها را م یشماریم و چه بسیار لحظه هایی که آرزو می کنیم کاش زندگی ما رنگ و بویی و شکلی دیگر داشت . بعید میدانم کسی باشد، در هر سطح و شرایطی تا کنون چنین آرزویی نکرده باشد. اما افراد بسیار کمی هستند که به این موضوع بعنوان یک خواسته واقعی و هدف دست یافتنی نگاه کرده و تصمیم خود را برای محقق کردن آن گرفته باشند. سالها پیش در یکی از این لحظات بحرانی من چنین تصمیمی گرفتم . تصمیم گرفتم مسئولیت زندگی ام و به دست آوردن خواسته ها و رویاهایم را خود به عهده بگیرم و شروع کردم.

دانلود کتاب تفکر سیستمی

تاریخ : ۸ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : “آنتروپی” در لغت به معنای میل به فنا، نیستی و فروپاشی است. در یک سیستم بسته، چون انرژی و داده‌های جدید از محیط خود دریافت نمی‌کند، کم کم به زوال می‌گراید، ولی سازمان یک سیستم باز است که “آنتروپی منفى ” (عدم میل به فنا) و در واقع میل به بقا و استمرار دارد؛ بنابراین می‌تواند ساختار خود را تجدید قوا کرده و رشد کند؛ زیرا توانایی ورود انرژی را بیش از آنچه که صرف تولید ستاده‌هایش می‌کند، داراست؛ البته این توانایی را باید در سازمان ایجاد کرد و به خودی خود وجود ندارد؛ چرا که هر سیستم از جمله سازمان در جریان عملکرد خود و بدون اراده، گرایش به فنا دارد «آنتروپی در سازمان» و این ما هستیم که برای جلوگیری از ناپایداری سیستم با آنتروپی مثبت، مقابله می‌کنیم؛ نحوه‌ی برخورد با این پدیده، وارد کردن آنتروپی منفی حداقل به اندازه آنتروپی مثبت به سیستم است. برنامه‌های بهبود سازمانی در واقع آنتروپی منفی و حیات بخش برای یک سازمان است. قانون پایستگی انرژی” می‌گوید: انرژی به وجود نمی‌آید و از بین نمی‌رود، بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود؛ اما اصلی به نام “قانون دوم ترمودینامیک” می‌گوید: جهان در آغاز پیدایش، “آنتروپی” مشخصی دارد، ولی مقدار آن به تدریج افزایش می‌باید تا جایی که جهان به حالت ترمودینامیکی پرسد، آن گاه از ادامه‌ی فعالیت باز خواهد ماند و هیچ اتفاقی در آن نخواهد افتاد و خواهد مرد که این فرایند به “مرگ حرارتی Head death”معروف است.

دانلود کتاب آزمون های خود شناسی

تاریخ : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

توضیحات : این مجموعه شامل ۲۰ آزمون روانشناسی مختلف، ساخته شده توسط روانپزشکان و روانشناسان می باشد. شما با انجام این آزمون ها باجنبه هایی از شخصیت خودتان آشنا شده و به احساسات و تفکر و تمایلات ناخود آگاه خود پی می برید.