• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

از اعتبارات خرد تا کسب و کار اجتماعی

دانلود کتاب آشوب بزرگ

تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۹

توضیحات :   کتاب آشوب بزرگ اثری است از آدریان وولدریج به ترجمۀ نسیم بنایی/ مریم عربی و چاپ انتشارات امین الضرب. امروزه در دنیای کسب و کار شاهد بحران و آشوب هایی هستیم که کتاب پیش رو از آن به عنوان آشوب بزرگ یاد می کند؛ نویسنده در هفت فصل به بررسی ریشه های این تحولات پرداخته و به این پرسش مهم پاسخ داده است که چگونه کسب و کارها با روزهای بحرانی مقابله می کنند!

بسیاری از موفق ترین زنان در عرصه کسب و کار در شرکت های سرسخت و مقتدر دیده می شوند، نه سازمان هایی که طبق تصورات فمینیست های جدید، با ظرافت و بر مبنای احساسات عمل می کنند. در سال 2009 شرکت آروا135 (فعال در زمینه انرژی هسته ای)، آنگلوامریکن136 (معدن)، آرچر دنیلز میدلند137 (تجارت محصولات کشاورزی)، دوپونت138 (مواد شیمیایی)، سانوکو139 (نفت) و زیراکس (تکنولوژی) همه روسای زن داشته اند. شاخص FTSE 100 برای بانوآن که توسط مدرسه مدیریت کرنفیلد140 تدوین شده، نشان می دهد دو صنعتی که بهترین کارنامه را در زمینه ارتقای زنان تا سمت های بالای مدیریتی داشته اند، بانکداری و حمل و نقل هستند.

دانلود کتاب ویژه نامه کسب و کار و موفقیت

تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

توضیحات : حتما شنیده اید که میگویند ایده تمام دارایی یک کسب و کار است ! یا گفته می شود ایده ی خوب میتواند شما را به بخش زیادی از آرزوهایتان برساند. ۹۹ درصد ایده ها )بخصوص آن هایی که بر مبنای دانش عمیقی نباشند( پیش از شما به ذهن سایر افراد هم خطور کرده است. همه ی انسان ها علاقه ی زیادی به قدرت و ثروت دارند. روزانه صدها نفر مشاعل مختلف تولیدی را آغاز کرده و طبق محاسبات روی کاغذ سود زیادی را پیش رویشان تجسم میکنند، نتیجه ای که معمولا در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد. حقیقت آن است که در همان لحظاتی که ایده ای در ذهنتان نقش میبندد حداقل پانزده نفر دیگر در سرتاسر جهان به آن فکر میکنند. بسیار مهم تر از ناب بودن ایده، توانمندی شما در اجرایی کردن و کسب درآمد از آن است. تجربه ثابت کرده ممکن نیست ایده ای ازهمان ابتدا پختگی لازم را داشته باشد، این هنر و خلاقیت صاحبان صنعت است که ایده ای را ارزشمند یا بی ارزش میکند.

دانلود کتاب جهانی بدون فقر

تاریخ : ۸ بهمن ۱۳۹۴

توضیحات : دکتر محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل و مبدع وام‌های خرد، تجربه خود در مبارزه با فقر و راه اندازی بانک گرامین (موسسه‌ای که وی برای اعطای وام‌های خرد تاسیس نمود) را در کتاب “جهانی بدون فقر” جز به جز شرح می‌دهد. محمد یونس یکی از منتقدان نظام بازار آزاد و اقتصاد سرمایه‌داری است با این حال آنقدر هم چپ نیست که بتوان او را یک مارکسیست نامید. ولی در هر صورت اهداف برابری اجتماعی، حمایت از فقرا، بهداشت همگانی بیشتر مفاهیمی دست چپی هستند و همخوانی با اندیشه‌های سوسیالیستی دارند. محمد یونس در همین کتاب می‌گوید: «حتی در آمریکا، که به ثروتمندترین کشور دنیا مشهور است، پیشرفت اجتماعی مأیوس کننده بوده است. پس از دو دهه رشد آهسته و کند، تعداد افراد فقیر در چند سال اخیر افزایش یافته است. حدود ۴۷ میلیون، تقریباً یک ششم جمعیت، بیمه درمانی ندارند و برای گرفتن کمترین خدمات درمانی مشکل دارند.پس از پایان جنگ سرد، بسیار امیدوار بودند که مخارج نظامی کم شود و برنامههای اجتماعی برای آموزش و خدمات درمانی افزایش یابد. اما پس از ۱۱ سپتامبر، دولت آمریکا روی برنامه نظامی و طرحهای امنیتی تمرکز کرده و بیش از پیش فقرا را نادیده میگیرد.»

فصول این کتاب:

پیش گفتار : شروع با یک “دست دادن”

فصل اول : نوعی جدیدی از تجارت

فصل دوم : کسب و کار اجتماعی چه هست و چه نیست

فصل سوم : تحول وامهای خرد

فصل چهارم: از اعتبارات خرد تا کسب و کار اجتماعی

فصل پنجم : مبارزه با فقر: بنگلادش و فراتر

فصل ششم : خدا در جزئیات است

فصل هفتم : پیاله ای ماست در هر قدم

فصل هشتم : گسترش بازار

فصل نهم : فناوری اطلاعات، جهانی شدن و دنیای تحول یافته

فصل دهم : مشکلات موفقیت اجتماعی