• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

باربارا دی آنجلیس

دانلود کتاب رازهایی درباره ی مردان

تاریخ : ۷ فروردین ۱۳۹۳

توضیحات : کتاب رازهایی درباره مردان یکی از کتاب های پرطرفدار و محبوب برای زنان می باشد. نویسنده این کتاب باربارا دی آنجلیس در ابتدای کتاب می نویسد: بارها دیده ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگیمان، اغلب فراموش می کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن ها مؤثر هستند! این تمرین ها را با هزاران زن در میان گذاشته ام و خود نیز هر روز همگی آن ها را در زندگی شخصیم به کار می برم. مجبور نیستید همگی لیست ها را به یک باره و با هم ترتیب دهید و تمامی توصیه ها را با هم به کار ببندید. می توانید، هر بار تنها چند صفحه از کتاب را بخوانید و روی تمرین ها و روش های ارائه شده در همان چند صفحه کار کنید.

دانلود کتاب رازهایی درباره ی زنان

تاریخ : ۷ فروردین ۱۳۹۳

توضیحات : اگر به شما بگویم که تنها با رعایت چند نکته کوچک می توانید از برخی از رفتارهای همسرتان که شما را عصبانی می کند جلوگیری کنید چه می گفتید؟ چنانچه تنها چند واژه ی جادویی سراغ داشتید که ظرف تنها چند ثانیه ازدید همسرتان شما را به مهربان ترین و بهترین همسر دنیا تبدیل می کند چه اتفاقی می افتد؟ چنانچه تنها با آموزش چند راهکار جادویی و اسرار آمیز به شما کاری می کردم که همسرتان بخواهد هر چه بیشتر با شما باشد چه؟ آیا مطالب فوق برایتان جالب به نظر می رسند؟ اگر چنین است جای درستی آمده اید و کتاب مناسبی را انتخاب نموده اید. این کتاب تنها مختص زنان نیست وفقط هم برای آنها نوشته نشده است هرگز هم دوست ندارم نامزد/ همسرتان شما را مجبور به مطالعه آن کند. این کتاب هرگز سعی در کوبیدن و محکوم کردن مردها ندارد. هرگز نمی خواهم بگویم که همه اش تقصیر شماست. کتابی نیست که فصل فصل آن را پر از دستورالعملها وبکن نکن های متعدد باشد. گویی که شما هیچ اقتدار یا ابتکار عملی در رابطه خودتان ندارید وباید فقط کورکورانه عمل کنید. این کتاب هرگز قصد ندارد چیزی از مردانگی شما بکاهد یا شما را بیشتر به زنها شبیه کند.من رازهایی درباره زنان را برای این نوشتم تا به شما کمک کند در زندگی عشقی واحساسی خود موفق تر و قدرتمند تر باشیدآن را به این منظور نوشتم تا به خواسته های بیشتری از خود تحقق ببخشیدواز پیشامدهای نامطلوب خودجلوگیری کنید. کتاب رازهایی درباره ی زنان نوشته ی باربارا دی آنجلیس شما را بیشتر با زنان و افکارشان آشنا خواهد کرد.

دانلود کتاب عشق را بجویید تا بیابید

تاریخ : ۸ آبان ۱۳۹۲

توضیحات : بیان راهکارهایی جهت «انتخاب همسر» و چگونگی برخورد با همسر آینده است. در این اثر ضمن ارایه توصیه‌هایی به افراد جوان در دوران مجردی، به بحث درباره برنامه‌ریزی برای آینده زندگی به‌ویژه انتخاب و یافتن همسر مناسب پرداخته شده و سپس دستورالعمل‌هایی در مورد نوع ارتباط جنسی با همسر و ایجاد روابط صمیمی و مناسب در طول زندگی ارایه گردیده است. نویسنده ابتدا دلایل آغاز ازدواج و بایسته‌های روابط زوجین با توجه به اختلاف نظرها و مشکلات زندگی را بیان کرده و وظایف همسران در زمینه تربیت و رشد کودک، لزوم برنامه‌ریزی برای تمامی شاخص‌های زندگی، ضرورت عشق و محبت زوجین نسبت به یکدیگر و ارایه روش‌هایی برای تقویت ارتباط زوجین را از منظری روانشناختی بررسی نموده است.