• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

بازار پول، ارز و فلزات گران بها

دانلود کتاب آشنایی با طلا به عنوان فلزی گرانبها

تاریخ : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

توضیحات :  هدف و آرمان مولفین کتاب بر این پایه استوار بوده است که هر کس با خواندن دقیق این کتاب، به یک صاحب‌نظر و تحلیلگر در حوزه طلا و مسائل مرتبط با آن تبدیل شود. در فصل اول کتاب طلا که شامل 14 بخش می‌باشد، موضوعات مختلفی درباره این فلز گرانبها مورد تاکید قرار می‌گیرد که در مجموع هر بحثی غیر از نوسان قیمت طلا مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. در فصل دوم کتاب مذکور که شامل 8 بخش می‌باشد، تمام مباحثی که به منظور تحلیل نوسان قیمت طلا مورد نیاز است ذکر می‌گردد.

کتاب طلا تنها تا اتمام چاپ چهارم با قیمت فعلی به فروش خواهد رسید و بعد از آن به دلایل مختلف مانند تغییر نوع چاپ که از چاپ افست به چاپ دیجیتال خواهد بود (حداقل تا چند نوبت بعدی چاپ)، انتظار چنین قیمتی از سرمایه‌گذار آن بعید به نظر می‌‌رسد. این کتاب برخلاف بسیاری از کتب موجود در بازار که رشته‌های مختلف را شامل می‌شوند، تالیف می‌باشد و برخلاف متن ساده و قابل فهم آن، دارای پیشنهادات، نقدها و پیش‌بینی‌های خاصی می‌باشد که از هیچ منبع فارسی و یا انگلیسی کپی‌برداری نشده است.

در حال حاضر بیش از 100 جلد از چاپ دوم کتاب طلا و 3000 جلد از چاپ چهارم آن آماده عرضه به بازار مصرف می‌باشند. چاپ بیش از نیاز این کتاب داستان خاصی داشته است که از ذکر آن خودداری می‌شود. در کشورهای پیشرفته، کتاب‌های دیجیتال و یا کتاب‌های کاغذی با میانگین قیمتی در حدود 200 دلار (معادل 800 هزار تومان با فرض دلار 4000 تومانی) به بازار عرضه می‌شوند و این موضوع یک انگیزه قوی است برای این که یک فرد چند سال از زندگی خود را به نوشتن یک کتاب اختصاص دهد.

دانلود کتاب مروری بر تحولات اقتصادی بازارهای مالی ،نفت و طلا

تاریخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

توضیحات : کتاب حاضر، به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات اقتصادی جهان و ایران طی دوره سه ماهه ( ۱/۷/۹۳ الی ۳۰/۹/۹۳ ) پرداخته است. در بخش جهان مهم ترین تحولات اقتصادی مربوط به نوسانات قیمت جهانی طلا، نفت و بازارهای سرمایه ارائه شده است. تحولات ایران نیز در ۴ بخش؛ ۱) تحلیل بخش اقتصاد کلان، ۲) تحولات بازارهای مالی (بازار پول، ارز و فلزات گران بها) ۳) تحولات بخش مسکن و ۴) مقایسه بازدهی های دوره ای دارایی های مالی ارائه شده است.