• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

بازی فوتبال شرقی

دانلود کتاب مارادونا، دروازه بان های پلاستیکی

تاریخ : ۷ آذر ۱۳۹۹

توضیحات :  مارادونا، دروازه بان های پلاستیکی و آن پنالتی سرنوشت ساز که گل شد؟ گل نشد؟ چه شد؟ به پیش باز کدام حادثه می رویم، در پیچ و خم این جهان؟ دیه گو آرماندو مارادونا، قهرمان عاصی شهر سیاه، به مصاف سایه ها میرود. دلهره… اضطراب… ترس… تشویش، در دروازه بان های پلاستیکی در این قصه هیجان انگیز با ما همراه باشید! قهرمان! تماشاگران به انتظار تو نشسته اند (و آن پنالتی سرنوشت ساز…) از پیله ات بیرون بیا و داستان را آغاز کن. یک قصه سراسر ترس، هیجان و البته شادی و نشاط (که گل شد؟) مارادونا به جنگ سیاهی می رود (که گل نشد؟…) قصه ای عبرت آموز از تیرها و دروازه ها و توپ ها (چه شد؟…)

دانلود کتاب برنامه‌ریزی تمرین در فوتبال

تاریخ : ۱۹ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : عملکرد حرفه‌­ای در رشته فوتبال، در سطوح حرفه‌­ای و آماتور به هر دوی بازیکنان و مربیان بستگی دارد. فوتبال نوین نیازمند سطوح بالای مشارکت، انگیزه و تمرکز است تا نیازهای مربوط به آمادگی بدنی و تاکتیک به خوبی برآورده شود. بازیکنان نیز باید به تقویت ویژگی­‌هایی چون توانایی بدنی، چابکی، واکنش سریع و بازی گروهی بپردازند. برخی از این ویژگی­‌ها طبیعی هستند، ولی برخی دیگر را با تمرین مناسب می­‌توان ارتقا بخشید. بنابراین وظیفه مربیان نه تنها بهبود آمادگی بدنی، بلکه توانایی‌­های ذهنی بازیکنان است. همگان معتقدند که کار گروهی از بهترین شیو‌ه‌ها محسوب می‌شود. زمان کافی باید به تمرین تاکتیک‌­ها و تکنیک‌­ها اختصاص یابد، ولی بدون تأکید زیاد بر آن، این امر در تئوری و عمل با مشکل مواجه می­‌شود. در برنامه‌­ریزی دقیق تمرینات باید علاوه بر ریتم سالیانه، شرایط هفتگی بازیکنان و نیازهای آنان نیز لحاظ شده و تعادلی میان فشار و استراحت ایجاد شود.

دانلود کتاب برترین بازی‌های ۹۵

تاریخ : ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

توضیحات : با آغاز سال ۹۶ نگاهی کردیم به برترین بازی‌های سال ۹۵ از نگاه مخاطبان و به بررسی دقیق آن‌‌ها پرداختیم. بازی‌هایی که بازیکنان حرفه‌ای بی صبرانه منتظر انتشار آخرین نسخه آن‌ها بودند، مانند PES، Call Of Duty و … در کتاب الکترونیکی «برترین بازی های ۹۵» به بررسی ۷ بازی برتر سال ۹۵ پرداختیم.

فهرست مطالب کتاب:

فوتبال شرقـــی PES 2017 :

جنگــاوری فضایــی؛ بررسی نسخه جدید بازی Call of Duty

شکاف کوانتومی؛ بررسی بازی quantum break

Uncharted 4؛ هر آنچه از یک بازی می‌خواهید

بررسی نسخه جدید بازی تاریخ‌ساز DOOM

پدران و فرزندان: بررسی بازی Gears of War 4

آسمان از آن من است: بررسی بازی آسمان هیچ‌کس