• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

برنامه نویسی سوکت

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی شبکه با سی شارپ

تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

توضیحات : افرادی که از این کتاب برای یادگیری برنامه نویسی تحت شبکه استفاده میکنند باید با زبان سی شارپ آشنایی مقدماتی داشته باشند. تمامی کد های نوشته شده در این کتاب تحت ویژوال استدیو ۲۰۰۸ است. این کتاب از روی کتاب زبان اصلی توسط آقای سعید اصغری ترجمه شده است.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ویندوز موبایل در .net compact framework

تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

توضیحات :  Microsoft .NET Compact Framework یک کامپوننت یکپارچه بر روی Windows CE  یا Windows Mobile است که شما را قادر میسازد تا برنامه های مدیریت شده را ساخته و اجرا کنید و از وب سرویسها استفاده نمایید. NET Compact Framework  دربرگیرنده یک CLR بهینه سازی شده و زیرمجموعه ای از کتابخانه کلاس NET Framework است از ویژگی هایی نظیر WCF و Windows Form پشتیبانی می کند. در ضمن این چارچوب حاوی کلاس هایی است که مختص برنامه نویسی موبایل هستند. این کتاب دارای اطلاعات بسیار مفیدی درباره این چارچوب است و مباحث پیشرفته ای چون ارتباطات اینفرارد و برنامه نویسی سوکتها را دربردارد.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی سوکت

تاریخ : ۴ آذر ۱۳۸۹

توضیحات :  اصلی ترین عامل در یک ارتباط شبکه ای Socket میباشد که اعمال شبکه را بصورت خواندن و نوشتن در یک فایل شبیه سازی نموده است . سوکت در اصل مانند یک کانال ارتباطی است که میان دو نقطه ایجاد شده و پیغامها رد و بدل میشود. برای داشتن یک ارتباط شبکه ای باید یک سوکت ایجاد کنیم ( منظور نرم افزاری هستش ) که لازمه این کار اینه که بدانیم برای گوش دادن داریم ایجاد میکنیم یا برای فرستادن پیام . اگه برای فرستادن پیام باشه که پر واضحه که نیاز به آدرس مقصد داریم . اما این کافی نیست. امروزه آپارتمان نشینی رونق گرفته و تو کامپیوتر هم نفوذ کرده. برای فرستادن نامه امروزه تنها آدرس ساختمون طرف کافی نیست و نیاز به شماره واحد اون هم هست .