• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

برنامه نویسی موبایل

دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل (نرم افزار – سخت افزار)

تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : کتاب فوق جزوه‌ای کامل برای یادگیری تعمیرات موبایل با کمترین ابزار و وسایل شامل بخش سخت افزار و نرم افزار است. در بخشی از این کتاب درباره‌ی گوشی‌های آیفون گفته شده، اما بیشتر درباره گوشی‌های اندروید توضیح و یاد داده شده است. از جمله آموزش‌هایی که در این جزوه وجود دارد تعویض تاچ ال‌سی‌دی با ابزار‌های مختلف و همچنین تعویض سوکت‌های موبایل است.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android

تاریخ : ۶ بهمن ۱۳۹۴

توضیحات : از این که قصد دارید به جمع توسعه دهندگان ایرانی سیستم عامل اندروید بپیوندید خرسندیم. در این کتاب توسعه ی اپلیکیشن با محیط B4A یا همان Basic4Android آموزش داده شده است که نسبت به Eclipse و Android Studio (محیط بومی توسعه ی اغلب اپلیکیشن های اندرویدی) از پیچیدگی کمتری بهره مند است و برنامه نویسی اندروید را بسیار ساده و لذت بخش می کند. راه برنامه نویسی موبایل دراز و پیچیده است و این کتاب سعی می کند شما را در قدم های اول این راه همیاری کند و ادامه ی این راه را به شما بنمایاند.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ویندوز موبایل

تاریخ : ۷ اسفند ۱۳۸۹

توضیحات :   Device Emulator یک برنامه رومیزی است که رفتار پلت فرم سخت افزاری مبتنی بر Windows Mobile یا Windows CE را نمونه سازی می کند. با استفاده از Device Emulator می توانید یک شبیه سازی زمان اجرا را بدون نیاز به یک دستگاه فیزیکی اجرا کرده، آزمایش نموده و اشکال زدایی نمایید. این کتاب هر آن چه را که لازم است درباره این ابزار برنامه نویسی ویندوز موبایل بدانید در اختیارتان می گذارد.

دانلود کتاب PDF برنامه نویسی برای سیستم عامل سیمبین

تاریخ : ۲۷ تیر ۱۳۸۸

توضیحات :  سیمبیان یک سیستم عامل کوچک برای دستگاه های موبایل و کامپیوتر های جیبیاست . امروزه اکثر گوشی های جدید شرکت هایی مانند نوکیا و زیمنس از اینسیستم عامل در گوشی های خود استفاده میکنند . این سیستم عامل با زبان C++ نوشته شده است و بهمین دلیل برنامه هایی که شما تحت آن مینویسید اگر با C++ باشند بهترین کارایی را خواهند داشت . چون از زبان native خود سیستم استفاده  میکنند .در این کتاب به طور اجمالی با نحوه برنامه نویسی برای سیستم عامل سیمبین آشنا میشوید.