• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

بهبود بهره وری

دانلود کتاب چهل ساعت مطلقا

تاریخ : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : این کتاب، در مورد توسعه و پیشرفت ایران، نوشته شده است. هر ایرانی چه کارهایی باید انجام دهد تا ایران پیشرفت کند. یک سری داستان کوتاه نیز در کتاب نوشته شده است که مربوط به پیشرفت ایران است . در برشی از کتاب چهل ساعت ؛ مطلقا می خوانیم :

بهره وری چیست ؟ بهره وری این است که در یک ساعت کاری چقدر توانسته اید کالا و خدمات ، ایجاد و تولید کنید . مثلا کارگری را در نظر بگیرید که در هر ساعت ، می تواند ۲ گلدان را تولید کند .

حالا کارگر دیگری را تصور کنید که می تواند ۴ گلدان را در طول یک ساعت بسازد . در این حالت ، بهره وری کارگر دوم، دو برابر کارگر اولی است . بهره وری نکته بسیار مهمی است .

اگر بهره وری را بالا ببرید می توانید به تولید بسیار بیشتری دست یابید و با کشورهای دیگر رقابت کنید . بهره وری در ایران پایین است ، ولی نه خیلی پایین . حدود نصف تا یک سوم مردم کشورهای پیشرفته . بهره وری مردم باید بالاتر رود ؟! چگونه ؟

دانلود کتاب اصول ضروری بهره وری برای زندگی امروزی

تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

توضیحات : در اعصار گذشته تنها راه موفقیت و دستیابی به هدف را تلاش,کار و همت بیشتر می دانستند در حالی که متخصصان امروز علم اقتصاد و مدیریت معتقدند تلاش صرف به موفقیت ختم نمی شود بلکه تلاش هدفمند و استفاده بهینه از امکانات در موفقیت تاثیرگذار تر است. بنا براین برای رسیدن به موفقیت در هر محیطی از کشور,شرکت ,سازمان و حتی خانوداه می بایست ابتدا بهره وری افزایش یابد. در کتابچه اصول ضروری بهره وری برای زندگی امروزی در دو بخش موانع اصلی بهره وری و مدیریت زمان و اصول بهره وری شخصی، با ۱۸ اصل کلیدی در بهره وری و مدیریت زمان آشنا می شویم.

دانلود کتاب بهبود مستمر با استفاده از تکنیک شرقی کایزن

تاریخ : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

توضیحات : کتاب حاضر به تشریح عملیاتی می پردازد که اجرای موفقیت آمیز کایزن و نوآوری را در سازمان نشان داده ودر صورت استمرار این عملیات در جهت دستیابی به تعالی سازمانی این موفقیت را تضمین می کند . این الگو با هدف بهبود بهره وری،مدیریت انرژی،کاهش هزینه ها از طریق حذف ضایعات و فعالیتهای فاقد ارزش افزوده اجرا شده است.