• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

بیماری های کودکان

دانلود کتاب بیماری های شایع کودکان

تاریخ : ۳ شهریور ۱۳۹۳

توضیحات : کودکان، آسیب پذیرترین قشر جمعیت های انسانی هستند که در مقابل شداید و ناملایمات زندگی از جمله بیماری ها، به تنهایی توان مقابله و دفاع را ندارند بنابراین باید توسط گروه های دیگر اجتماعی مانند خانواده، مربیان و سرپرستان و سایر افراد و نهادها مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند امروزه چگونگی بروز و عوامل ایجاد کننده بسیاری از بیماری ها و همچنین راه های پیشگیری از آن ها شناخته شده است. در کتاب حاضر شما بیشتر با بیماری های شایع کودکان آشنا و روش های پیشگیری از آن را فراخواهید گرفت.

دانلود کتاب سالمتر زندگی کنیم

تاریخ : ۱ دی ۱۳۹۲

توضیحات : سالمتر زندگی کنیم از انتشارات دفتر سازمان بهداشت جهانی برای قاره آمریکا نوشته دکتر دوید جنکیز حاوی دیدگاه های نسبتا جدیدتری در زمینه مداخله ای برای برخورد با بیماری ها و ناتوانی ها است. نویسنده که از استاندان صاحب نام اپیدمیولوژی و روانپزشکی بوده و در کارنامه حرفه ای او خدمات چشمگیری در زمینه پیشگیری از بیماری ها و پزشکی اجتماعی در کشورهای در حال توسعه به خصوص کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی به ثبت رسیده به آموزش برای تغییر رفتار و شیوه زندگی به منظور پیشگیری از بیماری و ناتوانی ها در تمام مقاطع سنی از صفر تا ۱۰۰ سالگی بهای بسیاری میدهد.

دانلود کتاب PDF برسی اثرات اورانیوم ضعیف شدن بر انسان و محیط

تاریخ : ۹ مرداد ۱۳۸۸

توضیحات :  استفاده از اورانیوم ضعیف شده به علت پتانسیل بالای خطر آن برای سلامتی،به شدت بحث بر انگیز است. وقتی یک پرتابه با زره برخورد می کند، مشتعل میشود و تبخیر می شود. نتیجه غبار اکسید اورانیوم است، که می تواندکیلومترها جابجا شود و به وسیله باد پخش شود. در این صورت نه تنها توسطسربازان حاضر در میدان جنگ، که توسط غیر نظامیان هم استنشاق خواهد شد. درداخل بدن، تشعشعات آلفا میتواند مستقیما سلامت جسمی را به مخاطره اندازد. این خطر وقتی مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده را انبار کرده اند وجود ندارد،چرا که تشعشعات آلفا از روکش گلوله ها به بیرون نمی تواند سرایت کند. مخالفان، اورانیوم ضعیف شده را ماده ای غیر مجاز می دانند و استفاده از آن را جنایت جنگی می دانند.