• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ترفند های ویندوز 7

دانلود کتاب آچار فرانسه ویندوز ۷

تاریخ : ۲۹ آبان ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب آچار فرانسه ویندوز ۷ مرجعی کامل برای کسانی است که میخواهند ویندوز ۷ را بصورت حرفه ای یاد بگیرند و به قول نویسنده ناشناخته های ویندوز۷ را کشف کنند. در این کتاب میتوانید انواع راه حل های موجود برای برطرف کردن مشکلات متداول در این ویندوز را برطرف نمایید. هر از چندگاهی ویندوزمان خراب می‌شود و بسته به اشکال بوجود آمده ناچار می‌شویم یا ویندوزمان را از نو نصب کنیم یا رایانه‌مان را نزد یک متخصص ببریم تا با صرف مبلغی چند مشکل بوجود آمده را حل کند. من هم گاهی با این مشکلات مواجه می‌شوم و برای یافتن راه‌حل آن‌ها مجبور می‌شوم تمام اینترنت را زیرو رو کنم یا دست به تجربه‌ و آزمایش بزنم؛ کاری که شما هم ممکن است ناچار به انجام آن شوید. محتویات این کتاب نتیجه‌ی این جستجوها، تجربه کردن‌ها و آزمایش‌هاست. در این کتاب انواع راه‌حل‌های موجود برای برطرف کردن مشکلات متداول در ویندوز ۷، گردآوری، ترجمه و در برخی موارد توسط اینجانب تألیف شده‌اند. این راه‌حل‌ها برای استفاده‌ی کاربران معمولی در نظر گرفته شده‌اند هر چند که در برخی از این راه‌حل‌ها نیاز به حضور یک متخصص احساس می‌شود.

دانلود کتاب آموزش ویندوز در خانه

تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

توضیحات : مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. مطالب به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانس ته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

دانلود کتاب راهنمای فارسی ویندوز ۷

تاریخ : ۱ تیر ۱۳۹۲

توضیحات : ویندوز ۷  هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند. از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد. ویندوز ۷ شامل یکسری ویژگی‌های جدید، از جمله پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط، پشتیبانی از Virtual Hard Disk، بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل می‌باشد. همچنین اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell و طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها می‌باشد.