• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

تعمیر گوشی اندرویدی

دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل‎

تاریخ : ۶ آذر ۱۴۰۲

توضیحات : در این کتاب با قطعات مختلف گوشی های موبایل آشنا شده و اشکالات احتمالی این قطعات بررسی میشوند. همچنین سعی شده ترتیب مطالب و نحوه ارایه آن به گونه ای ساده و قابل درک برای عموم باشد و ضمن سادگی، پیشرفت های جدید تکنولوژی و سیستم های دیجیتال کنونی در آن منظور شود.

دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل (نرم افزار – سخت افزار)

تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : کتاب فوق جزوه‌ای کامل برای یادگیری تعمیرات موبایل با کمترین ابزار و وسایل شامل بخش سخت افزار و نرم افزار است. در بخشی از این کتاب درباره‌ی گوشی‌های آیفون گفته شده، اما بیشتر درباره گوشی‌های اندروید توضیح و یاد داده شده است. از جمله آموزش‌هایی که در این جزوه وجود دارد تعویض تاچ ال‌سی‌دی با ابزار‌های مختلف و همچنین تعویض سوکت‌های موبایل است.

دانلود کتاب آموزش فارسی و کاربردی اندروید

تاریخ : ۲ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از ۳۰ کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. آندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

تاریخ : ۹ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی نوشته‌ی مهراد جاویدی، به صورتی کاربردی همراه با مثال‌های عملی برنامه نویسی اندروید را یاد می‌دهد. اندروید یک سیستم عامل موبایل مبتنی بر نسخه‌ی تغییر یافته linux می‌باشد که از همان ابتدا با نام اندروید توسعه یافت و راه‌اندازی شد. شرکت گوگل در سال ۲۰۰۵ طبق یک استراتژی برای ورود به بازار موبایل، اندروید و ابزارهای کار با آن را ارائه داد.  شرگت گوگل می‌خواست که اندروید open source و free باشد. بنابراین بیشتر کد‌های اندروید را تحت Open Source Apache Licens منتشر کرد؛ به این معنی که هر کسی می‌تواند به آسانی سورس کد اندروید را به صورت کامل دانلود کند و از آن استفاده نماید.