• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

جایگاه مرد در خانواده

دانلود کتاب همیشه مردها مقصرند

تاریخ : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

توضیحات :  اگر شما هم در بین اطرافیان خود دقت کنید احتمالا تأیید خواهید کرد که کمتر کسی یافت می شود، که زندگی اش پر از دعوا و ناسازگاری باشد، اما به موفقیت های قابل توجهی رسیده باشد. برعکس، بسیاری از انسانهای موفق یا حتی انسانهایی که هنوز به موفقیت های بزرگی در زندگیشان ‌‌نرسیده اند، اما خوش روزی و دارای کیفیت زندگی قابل قبولی هستند، کسانی هستند که در ارائه محبت و تأمین آرامش و کسب رضایت اعضای خانواده مخصوصا والدین و همسرشان کارنامه خوبی دارند. اگر شخصی را سراغ داشته باشید که به موفقیتهای مالی مورد انتظارش رسیده اما در زندگی مشترکش ناموفق بوده، احتمالا یا شروع موفقیت مالیش مربوط به قبل از شروع جدی مشکلات زناشویی اش بوده یا مجددا ازدواج کرده است.

فهرست مطالب کتاب همیشه مردها مقصرند بخش اول: قبل از ازدواج شاید محکوم به کسب رضایت همسر خود باشیم. انتخاب باید آگاهانه باشید!انتظار تغییر دیگران بیجاست انتخاب های مبتنی بر هرمون نه عقلانیت عشق حقیقی عشق غیر حقیقی معیارهای عوضی و درنتیجه زندگی های عوضی بخش دوم: بعد از ازدواج انتظارات لزوم رعایت حریم ها و حفظ حرمتها بین زوجین زن سالاری مساوات یا ناهنجاری؟ علل پیدایش زن سالاری در یک خانه لطمات زن سالاری به بنیان خانواده چرا همیشه مردها مقصرند ؟ خانمها مسئول ضعف و بی مسئولیتی مردها نیستند بخش سوم: عدم رضایت از زندگی مشترک تغییر زاویه دید درک تفاوت ها و اصلاح انتظارات درمان زندگی از طریق ایجاد تغییر در خود ایجاد تغییر در زندگی از راه گذشت تصمیم درست نباید پشیمانی داشته باشد علل فرار از طلاق چند نکته

دانلود کتاب گفتارهای خانواده و زناشویی

تاریخ : ۲۴ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : این نوشتارها سعی شده با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم افراد نگاشته شود و در عین حال از منابع معتبر علمی و آخرین دستاوردهای پژوهشی در سطح بین‌الملل اخذ شده است. مطالب این کتاب برای علاقمندان حوزه سلامت و مشاوره خانواده، دانشجویان رشته‌های روانشناسی و کلیه مخاطبانی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های علمی تربیت کودکان، خانواده و زناشویی هستند، سودمند خواهد بود. منابع و مراجع هر نوشتار در پایان آن آمده است.

دانلود کتاب سلطه سالاری مردان یا زنان

تاریخ : ۱۰ فروردین ۱۳۹۱

توضیحات : نظریه‏ پردازى در مورد مسایل فردى، خانوادگى و اجتماعى زنان یکى از مشکلات جامعه‏ ى امروز کشور ما و جهان است و متأسفانه، بیش‏تر نظریه‏ پردازان بدون شناخت صحیح از شخصیت زن به ارایه‏ ى تئوریهاى فلسفى، اجتماعى و سیاسى مى‏پردازند. این امر به عنوان مسأله‏اى فلسفى همواره مورد نظر نگارنده بوده و سالیان درازى است که نویسنده به تأمّل عقلى و تجربى بر شناخت ویژگى‏ هاى روانى و نفسانى زنان پرداخته و در این مدت، گاه در مشاوره‏ هایى که برخى داشته‏اند مشکلاتى مطرح شده است که این کتاب موارد اندکى از آن را بازگو مى‏کند، و همه‏ى این موارد بر این نکته اصرار دارد که در مسایل مربوط به زن از دیدگاه شریعت به بررسى‏هاى گسترده‏اى نیاز است که جاى خالى آن در جامعه‏ ى ما بسیار ملموس است. براى نمونه، آیا زن باید به صورت مطلق از شوهر خود اطاعت پذیرى داشته باشد؟ مرزهاى اطاعت از شوهر تا کجاست؟ این پرسش‏ها و صدها پرسش مشابه که تنها برخى از آن به اشاره بیان شده، گزارشى اندک از پژوهش گسترده‏اى است درباره‏ ى مسایل زنان که ممکن است ارایه‏ ى همه‏ ى آن به بیش از ده جلد کتاب برسد. مجموعه‏ اى که تلاش دارد شخصیت واقعى زن را به گونه ‏اى روشمند و علمى به جامعه‏ ى دانشى امروز بشناساند.