• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

جمال روح بخش

دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس

تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۶

توضیحات : اگر اسم وردپرس را شنیده باشید، حتماً می دانید که وردپرس یک اسکریپت یا نرم افزار تحت وب است که شما می توانید از آن برای راه اندازی هر نوع سایتی استفاده کنید. وردپرس رایگان است و هر کسی می توانید کدهای آن را تغییر دهد. این به این معنا نیست که شما برای ساخت سایت با استفاده از وردپرس هم نیاز دارید که کدنویسی بلد باشید؛ خیر! شما نیاز به هیچ نوع دانش کدنویسی ندارید. تمام کاری که باید انجام دهید، طی کردن مراحل کاملاً گرافیکی در محیط مرورگر اینترنتی تان است.

این کتاب یک مرجع کامل و تصویری برای کسانی است که می خواهند سایت اینترنتی خود را در کمترین زمان و با یک راهنمای گام به گام بسازند. برای این کار شما حتی نیاز به هزینۀ زیادی هم ندارید. باید یک فضای میزبانی و دامنه را تهیه کنید که نصب وردپرس روی فضای میزبانی انجام می شود. فضای میزبانی برای بارگذاری پرونده های سایت روی شبکۀ جهانی اینترنتی کاربرد دارد.

مراحل کار از پیش نیازهایی که ما برای رایه اندازی سایت با وردپرس نیاز داریم شروع خواهد شد. سپس به سراغ نصب وردپرس خواهیم رفت. پس از آن بخش های پیشخوان و مدیریتی سایت را برای مدیریت سایت با هم یاد خواهیم گرفت. تمامی مراحل هب صورت تصویری و گام به گام است که حتی اگر هیچ اطلاعاتی راجع به طراحی سایت هم نداشته باشید، باز هم می توانید از پس این کار برآیید. پس اگر آماده اید که وارد دنیای مجازی شده و اولین سایت حرفه ای خود را راه اندازی کنید و با آن به سیبل هدف خود بزنید، همین الان کتاب آموزش راه اندازی سایت با وردپرس را به رایگان دانلود کرده و مراحل را یکی یکی طی کنید. با تا انتهای کار با شما خواهیم بود و مطمئن باشید که تنها نخواهید ماند.

دانلود کتاب آموزش جامع cPanel

تاریخ : ۱ تیر ۱۳۹۶

توضیحات : سی پنل نام کنترل پنل فضای میزبانی است که اگر شما یک هاست سی پنل خریداری کرده باشید، یک دسترسی به حساب سی پنل برای مدیریت امکاناتی که به شما داده شده است خواهد داشت. با وارد شدن به cPanel می توانید هر کاری که برای مدیریت سایت است را انجام دهید. از ساخت حساب ایمیل گرفته تا بارگذاری کردن فایل های مختلف سایت، یا راه اندازی اسکریپت مدیریت سایت و ساخت پایگاه داده، همگی از طریق این کنترل پنل انجام شدنی است.

اما یکی از دغدغه های کسانی که یک کنترل پنل سی پنل برای راه اندازی سایت دارند این است که با ابزارها و قسمت های مختلف cPanel چندان آشنا نیستید. به همین دلیل کمی از آن می ترسند. در این کتاب تمامی بخش های cPanel به طور کامل و به زبان ساده و تصویری ریز به ریز آموزش داده شده است. به طوری که شما با خواندن آن و دنبال کردن آموزش های تصویری آن، به راحتی تمامی جوانب cPanel را به عنوان یک طراح حرفه ای سایت یاد خواهید گرفت.

از ویژگی های متمایز کتاب آموزش جامع cPanel این است که در انتهای هر فصل ویدیوی آموزشی همان قسمت هم تقدیم شما خواهد شد که کامل ترین آموزش cPanel تقدیم شما شود. آموزشی که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. پس اگر آماده ای وارد دنیای حرفه ای طراحی سایت شوید، دانلود این کتاب رایگان آموزشی سی پنل را از دست ندهید.

دانلود کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام

تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

توضیحات : کتاب آموزش حرفه ای ساخت کانال تلگرام شما را به دنیای حرفه ای تلگرام می برد. دنیایی که بتوانید در کمترین زمان یک کانال پیشرفته در تلگرام داشته باشید و هدف خود را عملی کنید. کانال های تلگرام جزء برترین رسانۀ حال حاضر شدند. ما نمی توانیم بدون کانال های تلگرام روزگار بگذرانیم. هر کدام از ما می تواند کانال تلگرامی داشته باشد که مثل یک رسانۀ قوی عمل کند. رسانه ای که حتی می تواند برای ما کسب درآمد کند و یا کسب و کار ما رو رونق دهد. کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام را همینک به صورت رایگان دریافت کنید تا تنها در عرض ۳ روز قادر باشید یک کانال حرفه ای راه اندازی کنید