• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

جنگ های صلیبی

دانلود کتاب جنگ های صلیبی

تاریخ : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

توضیحات : جنگ‌های صلیبی به سلسله‌ای از جنگ‌های مذهبی گفته می‌شود که به دعوت پاپ توسط شاهان و نجبای اروپایی داوطلب برای بازپس‌گیری سرزمین‌های مقدس از دست مسلمانان برافروخته شد. صلیبیان از همه جای اروپای غربی در جنگ‌هایی مجزا بین سال‌های ۱۰۹۵ تا ۱۲۹۱م/ ۴۸۸ تا ۶۹۰ ق (۱۹۶ سال شمسی) شرکت داشتند. جنگ‌های مشابهی نیز در شبه‌جزیره ایبری و شرق اروپا تا قرن ۱۵ میلادی (۱۰۹۵ تا ۱۵۰۰ حدود ۴۰۰ سال) برپا بود. مبارزان صلیبی یا به اختصار صلیبیان، مسیحیان کاتولیکی بودند که علیه مسلمانان و مسیحیان ارتدوکس در قلمرو روم شرقی و در ابعاد کوچکتر با اسلاوها و بالت‌های پگان، مغولها، و خوارج مسیحی می‌جنگیدند؛ گرچه در بازه‌هایی مسیحیان ارتدوکس با آن‌ها متحد شده، علیه مسلمانان می‌جنگیدند. صلیبیان، توسط پاپ مورد تکریم قرار گرفته و آمرزیده می‌شدند.

دانلود کتاب تاثیر اسلام در اروپا

تاریخ : ۸ مهر ۱۳۹۴

توضیحات : این کتاب مجموعه سخنرانی های مورخ شهیر انگلیسی “مونتگمری وات” در دانشگاه های فرانسه است که پس از ویرایش، در سال ۱۹۷۲میلادی، با عنوان “تاثیر اسلام بر اروپا” به چاپ رسیده است. دکتر گمری وات در گفتار نخست، انگیزه مسلمانان از حضور در اروپا و تصرف اسپانیا، همچنین مسئله واکنش اروپاییان را نسبت به این رویداد را بررسی می کند. بررسی اجمالی جایگاه تجارت و بازرگانی و تکنولوژی نزد مسلمانان صدر اسلام مضمون گفتار دوم است. در گفتارهای دیگر این موضوعاتی مانند: دستاوردهای مسلمانان در علم، فلسفه، ریاضیات و نجوم، جنگ های صلیبی و پیامدهای آن برای اروپا، جایگاه علم و فلسفه در اورپا و دیدگاه اروپاییان در مورد اسلام و مسلمانان فاتح به چشم می خورد.

دانلود کتاب گندم های جیب استالین‎

تاریخ : ۴ اسفند ۱۳۹۱

توضیحات :  در طول سالیان متمادی و به مدت هفتاد و اندی سال، طبل یهود گوش جهان را کر کرده. یهود امروزه بر طبل کهنه و پوست فرسوده ی اعجوبه ی تاریخی به نام هولوکاست می کوبد. روزی خواهد رسید که پوستینه ی این طبل نحس پاره شده و جهان به پوچ بودنآن به طور تام پی خواهد برد.امروزه دم سوزناکی که در شوم فلوت هولوکاست نواخته میشود جهان رااز بزرگترین جنایات در جهان بی خبر و نا آگاه ساخته است.جنایاتی به معنای واقعی جنایت! فاتحان جنگ چه در زمان جنگ و چه در قبل و چه حتی بعد از آن بهنام انسان دوستی و جنگ برای بشریت (اومانیسم) دست به خون ملت های گوناگونی آلوده اند.از سیاست های کثیف بریتانیا و امریکا حرفی به میان نخواهم آورد که این سیاست ها عملا ملت های زیادی را مستقیما قربانی خویشنمودند.نمونه های بارزی از هولوکاست ها بدست فاتحین جنگ بوقوع پیوست. در سکوت و خفای کامل.بی آنکه کسی درفش انسان دوستی را بر علیه شان بلند کند و به رسوا کردن این پست جماعت انسان نما تن در دهد. قتل عام در تاریکی و خفقان!از شما خواهیم پرسید؟ آیا حاضرید غذایملتی را در جیب خود انبار کنید؟هر انسانی که اندکی شرافت و انسانیترا درک کند حاضر نیست که غذا از دهان ملتی  بقاپد و برای تامین سلاح و جنگ افزارش آنها را به حراج بگذارد. اما آنهایی که خود را حافظ انسانیت میخواندندهر کدام مرتکب این جنایت خودخواهانه شده اند.

دانلود کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ

تاریخ : ۱۵ مهر ۱۳۹۰

توضیحات : جنگ، پیکار، نبرد یا زورآزمایی میان دو یا چند گروه است که ممکن است با خشونت شدید همراه باشد. جنگ میان کشورها از شدیدترین و پر تلفات‌ترین جنگها می‌تواند باشد. در طی بیش از سه هزار و پانصد سال تاریخ مضبوط بشریت، تنها ۲۷۰ سال بدون جنگ وجود داشته است. بنابراین جنگ قدمتی فراتر از تاریخ داشته و به اساطیر می‌رسد.