• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

حل المسائل ریاضیات

دانلود کتاب ریاضیات ویژه استعدادهای درخشان

تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

توضیحات :   کتاب ریاضی هشتم تکمیلی از جمله کتاب‌هایی است که فقط در مدارس استعدادهای درخشان تدریس شده و باعث بالا رفتن سطح علمی دانش‌آموزان میگردد دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان مقاطع هفتم، هشتم و نهم علاوه بر کتاب‌های خود‌، در دروس ریاضی، علوم و فارسی از کتاب‌های تکمیلی نیز استفاده می‌کنند. فصل‌های این کتاب‌ها متناظر با کتب درسی است و به تعمیق مطالب کتاب می‌پردازد. این کتاب‌ها برای غنی سازی برنامه درسی مدارس استعدادهای درخشان تولید شده است. دانش‌آموزان با تسلط بر این کتب و خرید کتاب کمک درسی ویژه آزمون تیزهوشان، می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون محک بزنند.

در این کتاب خبری از درسنامه نیست و هر فصل از کتاب یا با گفتگو بین دبیران و مدیر و یا با کارگاه بازی آغاز می‌شود. کارگاه‌های آموزشی که می‌تواند مکانی بجز فضای آموزشی کلاس باشد. در ادامه تمرین‌های کتاب که با پیش‌فرض استعداد برتر نگارش شده است دانش‌آموز را با چالش مواجه می‌سازد. برخی از مسائل کتاب نیاز به تفکر بیشتری دارند و حل برخی مسائل خاص بعنوان پروژه به دانش‌آموز سپرده می‌شود.

دانلود کتاب حل المسائل هندسه ۲ – سوم ریاضی فیزیک

تاریخ : ۲۰ بهمن ۱۳۹۱

توضیحات : هندسه علم خاص نیست بلکه دانشی خدا داد و عام است و هرکسی به نوبه خود باید از این دانش بهره مند بشه چون اولین چیزی که با اولین حس بشر و مهمترین اونها یعنی حس بینایی آشنا میشیم و می بینیم؛ زیبایی ، هماهنگی و هارمونی اشیاء و اجسام است که همان هندسه می باشد البته این خود مبحثی عریض و طویل دارد که به آن هم خواهیم پرداخت و اما هندسه چیست و ریشه آن کجاست؟ بطور مختصر و ساده می توان گفت :هندسه کلمه ای است فارسی که معرب شده و از لغت فارسی اندازه  به معنی مقدار گرفته شده است ،  این کلمه از ” هَندَ زَه ” مشتق شده و ” هَندَ زَه ” لغتی فارسی است که در هنگام معرب شدن ” ز ” به ” س ” بدل شده است زیرا در لغت عربی کلمه ای که در آن پس از حرف دال حرف زای باشد وجود ندارد . این کتاب شامل حل کامل مسائل کتاب درسی هندسه ۲ سوم دبیرستان دبیرستان برای رشته ریاضی فیزیک است.

دانلود کتاب حل المسائل هندسه ۱ – دوم دبیرستان

تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۱

توضیحات :  هندسه علم خاص نیست بلکه دانشی خدا داد و عام است و هرکسی به نوبه خود باید از این دانش بهره مند بشه چون اولین چیزی که با اولین حس بشر و مهمترین اونها یعنی حس بینایی آشنا میشیم و می بینیم؛ زیبایی ، هماهنگی و هارمونی اشیاء و اجسام است که همان هندسه می باشد البته این خود مبحثی عریض و طویل دارد که به آن هم خواهیم پرداخت و اما هندسه چیست و ریشه آن کجاست؟ بطور مختصر و ساده می توان گفت :هندسه کلمه ای است فارسی که معرب شده و از لغت فارسی اندازه  به معنی مقدار گرفته شده است ،  این کلمه از ” هَندَ زَه ” مشتق شده و ” هَندَ زَه ” لغتی فارسی است که در هنگام معرب شدن ” ز ” به ” س ” بدل شده است زیرا در لغت عربی کلمه ای که در آن پس از حرف دال حرف زای باشد وجود ندارد .

این کتاب شامل حل کامل مسائل کتاب درسی هندسه ۱ دوم دبیرستان برای رشته های تجربی و ریاضی است.

دانلود کتاب حل المسائل ریاضی ۱ اول دبیرستان

تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۳۹۱

توضیحات :  سال به سال تعداد دانش آموزانی که با سواد کم ریاضی وارد اول دبیرستان میشوند بیشتر می شود. و در نتیجه با افت شدید در سال اول مواجه ایم. معلم می ماند با انبوه مطالبی که سر فصل های کتاب هستند و به اجبار باید تدریس شوند برای دانش آموزی که هنوز قادر به تشخیص تقسیم و تفریق نیست. کسرها برایش نامفهوم هستند. یعنی از همان ابتدا اصلا ریاضیات را یاد نگرفته است. صرفا با نمره ی قبولی دوران تحصیل را سپری کرده و با اینجا رسیده است. در این کتاب کلیه مسائل کتاب ریاضی ۱ در مقطع اول دبیرستان تشریح و حل شده است.