• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

خنده دارترین جوک

دانلود کتاب لبخند و خنده

تاریخ : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توضیحات :  مجموعه ای از لطیفه های بامزه و خنده دار

شریک جرم :

رئیس به کارمند: آقا شما دیروز کجا تشریف داشتید؟

کارمند: جناب رئیس دیروز همسرم وضع حمل کرده بود.

رئیس: وضع حمل خانم شما، به شما چه مربوط است؟

کارمند: آخه من هم شریک جرم بودم!

دانلود کتاب لطیفه های ماشینی

تاریخ : ۲ شهریور ۱۴۰۱

توضیحات :  در این کتاب جوک و لطیفه هایی با موضوع ماشین و اتومبیل گردآوری شده است.

مهیا کرده ام صد تا لطیفه

ز داشبرد و ز لاستیک و قطیفه

که تا ظاهر کنم خنده به لبها

لب بی خنده چون زاز و نحیفه

دانلود کتاب لطیفه های پائیزی

تاریخ : ۶ تیر ۱۴۰۱

توضیحات :   کتابی که پیش روی دارید از سری کتابهای طنزآمیز و لطیفه هایی است که لطیفه های پائیزی نام دارد. قبلا با همین نام کتابهایی تحت عنوان لطیفه های پزشکی، لطیفه های مدرسه ای، لطیفه های دیپلماتیک، لطیفه های سینمایی، لطیفه های دریایی، لطیفه های فضایی، لطیفه های اداری و لطیفه های ملل را منتشر کرده ایم. امیدواریم در آینده بتوانیم این لطیفه ها و نکته ها و آثار طنزآمیز و فکاهی را که صرفا به خاطر انبساط خاطر و تفریح و سرگرمی شما تهیه و تدوین می شود، هر چه بیشتر کامل تر و جامع تر کنیم و مجموعه ای فکاهی از مضمون های مختلف تقدیم شما عزیزان نمائیم…

دانلود کتاب لطیفه های ملل

تاریخ : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

توضیحات :   کتابی را که پیش روی دارید از سری کتابهای طنزآمیز و لطیفه های ملل نام دارد، با همین نام کتابهایی تحت عنوان لطیفه های پزشکی، لطیفه های مدرسه ای، لطیفه های دیپلماتیک، لطیفه های سینمایی، لطیفه های فضایی، لطیفه های اداری و لطیفه های پاییزی را منتشر کرده ایم. امیدواریم بتوانیم در آینده این لطیفه ها و نکته ها و آثار طنزآمیز و فکاهی را که صرفا به خاطر انبساط خاطر و تفریح و سرگرمی شما تهیه و تدوین می شود، هر چه بیشتر کامل تر و جامع تر کنیم و مجموعه ای فکاهی از مضمون های مختلف تقدیم شما عزیزان بنماییم.

دانلود کتاب خنده – مجموعه ای از لطیفه ها

تاریخ : ۷ فروردین ۱۴۰۱

توضیحات :   خنده بهترین دواست و کلیه دانشمندان و نویسندگان و شاعران و بزرگان همه در همه جا و در کلیه گفتارها و نوشته های خود این نکته را یادآور شده اند. در این کتاب بهترین لطیفه های سراسر جهان جمع آوری شده و همین طور خارج از آداب نویسندگی نیز نمی باشد.

دانلود کتاب مطالب طنز پ ن پ

تاریخ : ۱۵ شهریور ۱۳۹۱

توضیحات : ریشه ساخت جوک‌های موسوم به په‌نه‌په در فضای مجازی اعم از ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی به ذوق طنزگونه یکی از کاربران قدیمی اینترنت بر میگردد . وی که علاقه زیادی به طنزپردازی دارد، پس از جوک‌های موسوم به «مملکته داریم؟» و «فک و فامیله داریم؟» این عنوان را باب کرد. در واقع هدف وی مرسوم کردن این تکیه کلام نبود اما با دهن به دهن شدن آن امروزه فراگیر شده است. تفاوت عمده جوک‌های «مملکته داریم؟» با «پـَـ نـَـ پـَـ» در این است که اولی، به مصادیق «عینی» یا واقعی رخدادها می‌پردازد که البته از نگاهی، جنبه طنزگونه به خود می‌گیرند اما گروه دوم، لطیفه‌ها یا جوک‌هایی هستند که با هدف خنداندن مخاطب «ساخته» می‌شوند و خصلت عینی یا واقعی ندارند. کسانی که به شیوه په‌نه‌په سؤال‌های روزمره را پاسخ می‌دهند، ضمن خنداندن مخاطب، او را به‌طور جدی به این فکر فرو می‌برند که به راستی در ارتباطات شفاهی و حین گفت‌وگو، چرا سؤالاتی از این دست میان افراد رد و بدل می‌شود که پاسخ آنها چنان آشکار است که اصل پرسش را زیر سؤال می‌برد و حتی آن را به مسخرگی می‌گیرد. مثلا وی در پاسخ به سوالی که معمولا وقتی کسی به مکانی وارد میشود و به او میگویند : ” إه ه ه .. اومدی؟” جواب میداد : نه هنوز نیومدم.. توی راهم .. ۵ دقیقه دیگه میرسم ..