• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

خوشنویسی با خودکار

دانلود کتاب خوشنویسی نوین

تاریخ : ۲۲ مهر ۱۴۰۲

توضیحات : امروزه با توجه به شیوه نوشتاری رایج بین مردم بوسیله خودکار، هنر خوشنویسی نادیده گرفته وحتی فراموش شده است ،و در برخی از موارد شاهد معضل بد خطی در جامعه هستیم . به همین دلیل اهمیت زیبا نویسی با خودکار مورد توجه قرار گرفته است. کتاب خوشنویسی نوین آموزش خط تحریری بر اساس اصول خوشنویس می باشد و برای آموزش به دانش آموزان و هنرجویان خوشنویسی تنظیم و گرداوری شده است و دارای “تاییدیه انتشارات کمک آموزشی” و “سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش” می باشد.

دانلود کتاب خوشنویسی

تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : خوشنوىسى، زىبانگارى حروف و کلمات است براساس اصول و قواعدى مشخص و معىن. توجه به خوشنوىسى و گسترش آن در گذشته به دلىل کتابت قرآن و کتب احادىث بوده است. آىاتى در قرآن مبنى بر عزت قلم و اعتبار آموختن باعث گردىد تا خط در مىان مسلمانان به عنوان پدىده اى الهى و روحانى مورد توجه قرار گىرد و از احترام وىژه اى برخوردار باشد. همچنىن براى هنرمند خوشنوىس نىز آداب خاصى قائل گردىدند که مهارت ترک معاصى و صفاى باطن از آن جمله است.

هنر خوشنوىسى هم در ثبت و نشر پىشرفتهاى علمى و فرهنگى و همىن طور در حوزهٔ هنرهاى کاربردى به صورت گسترده اى مورد بهره بردارى هنرمندانه قرار گرفته است. در عصر حاضر نىز با پىشرفتهاى روزافزون که در صنعت عظىم چاپ پدىد آمده و هر چند گاه فنآورى جدىدترى در اىن زمىنه ارائه مى گردد، خط همچنان جاى شاىسته خود را حفظ کرده است. کتاب حاضر که براى رشته هاى گرافىک، چاپ و صناىع دستى تألىف و تدوىن شده است، در نظر دارد به موازات ارائه اطلاعاتى پىرامون دانش نظرى خوشنوىسى، فراگىران را در جهت آموزش و کسب مهارت عملى در نگارش نستعلىق و شناخت وىژگىهاى انواع خوشنوىسى راىج، ىارى دهد.