• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

داستان های قدیمی

دانلود کتاب الیور تویست

تاریخ : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

توضیحات : الیور یک پسر بچه است که توی نوانخانه بزرگ شده . اون قدر بهش ظلم می شه که از اون شهر فرار می کنه و راهی لندن می شه و اونجا به دست یک یهودی می افته که تیمی از بچه های دزد و ولگرد را اداره می کنه و الیور را نیز تحت حمایت خود قرار می دهد . اولیور کودکی خوش ذات و مهربان است که قادر به دزدی نیست و سرنوشت نیز اتفاقات زیادی را سر راه او قرار داده است …

دانلود کتاب بچه های پا برهنه

تاریخ : ۱۵ آذر ۱۳۹۲

توضیحات : آب بالا آمده بود و همه جور خرت و پرت و آت و آشغالهای گندیده را در آغوش گل آلودش با خود میبرد. باد سردی شلاق کش میوزید و با تازیانه ای سرما صورت آمدم ها را کبود میکرد. صدای تازیانه باد بود و سوز و سرما. زمین از باران دیشب پر از گل و لای بود و آب باران توی چاله چوله های آن یه زده بود. روی پل تاکسی بار ها پشت هم صف کشیده بودند و راننده هایشان در انتظار بار، توی سرما این پا و آن پا میکردند. میدان صاحب الامر همهمه ای داشت که در باد گم میشد.

دانلود کتاب مسافرت به کره ماه

تاریخ : ۳ آذر ۱۳۹۲

توضیحات : “بد فورد” نمایشنامه نویس، به سبب کنجکاوی، با فردی به نام “گارو” آشنا می‏شود. پس از آشنایی پی می‌برد که گارو دارای آزمایشگاهی است و کاری علمی می‌کند. بدفورد به همکاری با گارو می‌پردازد و آن دو با کمک هم کره‏ای می‏سازند و به وسیله‌ی آن به ماه می‏روند. در این سفر آنها موجودات غیر عادی و جالبی می‏بینند، اما در یکی از همین ماجراها بدفورد به تنهایی به زمین باز می‏گردد. پس از مدتی از سوی گارو که هنوز در کره ماه است پیغام‏هایی دریافت می‏کند. گارو درباره ی آن موجودات، اطلاعاتی در اختیار زمین می گذارد. اما آخرین پیغام گارو کامل به زمین نمی‏رسد و دیگر هیچ خبری از او نمی‏شود.

دانلود کتاب داستان امیرارسلان نامدار

تاریخ : ۱۹ اسفند ۱۳۹۱

توضیحات :  داستان امیرارسلان نامدار یکی از مشهورترین داستان‌ های عامیانه به زبان فارسی است.این داستان را میرزا محمدعلی نقیب‌الممالک، داستانگوی ناصرالدین‌شاه قاجار برای وی می‌گفت و در این هنگام فخر الدوله، دختر ناصر الدین شاه پشت در نیمه باز اتاق خواجه سرایان می‌نشت و داستان‌ها را با دقت مکتوب می‌کرد و برای آن‌ها نقاشی می‌کشید. داستان امیر ارسلان اینگونه برجا مانده است.