• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب روانشناسی

دانلود کتاب یک آدم خوب‎

تاریخ : ۲۶ دی ۱۴۰۲

توضیحات :  همه ما از کودکی محقق هستیم، چیزی که بچه را وامی‌دارد اسباب بازی خودش را اوراق کند همان روحیه تحقیق است. روحیه تحقیق ما برای دخالت توی زندگی مردم و توی مراکز آموزشی برای تحقیقاتی که اثری و یا اثر مثبتی برای ما ندارد هرز می‌رود. باید سؤالات خوب داشت تا به جواب‌های خوب رسید، سؤال‌های اساسی و یک سؤال خوب و اساسی این است که من کی هستم؟ انرژی تحقیق باید صرف خودپژوهی بشود. یک تحقیق گسترده که نیاز به وقت زیادی دارد. آدم خوب کسی است که خودش را خوب بشناسد

دانلود کتاب روانشناسی فیزیولوژیک به زبان ساده‎

تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  ارتباط بین مغز و رفتار درانسان از مهم ترین و درعین حال جذاب ترین دانش های امروزی در دنیاست و هرچه زمان میگذرد این باور راسخ تر میشود که نوروساینس و مباحث علوم شناختی از مهمترین معرفت های انسانیست. اگر بگوییم مغز و ذهن از پیچیده ترین آفریدهای زیستی هستند اغراق نکرده ایم همین پیچیدگی باعث شده علاقمندان شناخت این حوزه به طور روزافزون بیشتر گردد. امروزه در روانشناسان و روانپزشکان و هر رشته ای که با اختلالات بالینی سروکاردارد در تبعیین و پاتولوژی اختلالات الویت را بر رویکرد زیستی بنا می نهند و این موجب شده مطالعات در حوزه شناخت مغز و اثرات آن بر رفتار بسیار گسترده تر از گذشته پیگیری شود. امروزه پیش از هزاران اختالالت با مبنای عصبی مورد شناسایی قرار گرفته است که انسان های زیادی را درگیرکرده است.

گسترش نگران کننده این اختلالات عصبی و روانی با مبنای زیستی و عصبی پژوهشگران و حتی دولت ها را ترغیب کرده تا وقت و هزینه ویژه ای را به این حوزه اختصاص دهند. باوجود پیشرفت های قابل توجه در رابطه با مغز و کارکرد آن در رابطه با رفتار انسان همچنان محققان بر این باوراند که هنوز مجهولات بسیاری در رابطه با مغز و تاثیرآن بر رفتار و کنش های مختلف آن وجود دارد. شاید بتوان گفت شناخت کامل درمورد مغز برای انسان تا همیشه چیزی دور از دسترس خواهد بود اما همین اطلاعات در دست نیز حاصل سالها تلاش محققان و  پژوهشگران حوزه علوم اعصاب است.

دانلود کتاب جامع روانشناسی

تاریخ : ۱۰ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : این کتاب ارزشمند دارای مطالب بسیار مفیدی است که می‌تواند آرامش واقعی را به شما هدیه دهد و می‌تواند شما را خوشبخت‌ترین آدم زندگیتان کند. مطالب بسیار مفیدی مثل صداقت و اساس آن در زندگی، مطالب مفیدی راجع به خودتان، راجع به دیگران، همچنان اطلاعات ارزشمندی مثل عواطف و احساسات‌تان و پایه‌اش در زندگی به شما می‌دهد. این کتاب به یاد ماندنی تمام راه‌ها و شیوه‌های زیستن یک انسان در دنیای امروزی، انواع و اقسام اشخاص جذاب و آدم‌های موفق را مورد بحث قرار داده است.

دانلود کتاب اصطلاح نامه روانشناسی

تاریخ : ۲ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  مجموعه اصطلاحاتی که در این کتاب عرضه شده است، کار مطالعه‌ی متون را برای دانش آموزان رشته‌ی علوم انسانی تسهیل می‌کند به نحوی که آنان می‌توانند سریع‌تر به اطلاعات نوین علمی دست یابند. در این مجموعه سعی شده است برای توضیح هر کلید واژه با رجوع به منابع معتبر و متعدد موجود در رشته‌ی روانشناسی، مطالبی که مفید و مناسب هستند استخراج و بیان گردند و دانش آموزان عزیز می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به منابع مذکور تحت هر کلید واژه مراجعه نمایند.

دانلود کتاب PDF رهنمای کامل آسودگی روح و جسم ( EFT )

تاریخ : ۲۲ تیر ۱۳۸۸

توضیحات :  تکنیک رهایی از احساسات ناخوشایند ( EFT ) تکنیک بسیار قدرتمندی برای رفع ناراحتی های ناشی از خاطرات است. این تکنیک حتی توانایی برطرف کردن  نمودهای جسمی همانند دردهای مزمن، آلرژیها، و چیزهای دیگر را دارد. در زمان اجرا به سرعت کار خود را انجام می دهد و هیچگونه فشاری برای قرار گرفتن در شرایط خاطره ناخوشایند به شخص وارد نمی آورد.ای اف تی بر اساس طب سوزنی و طب فشاری توسط یک مهندس دانشگاه استنفورد  ابداع شده است. در این تکنیک ضربات آرامی به نقاط مهم انرژیکی بدن نواخته می شود. این ضربات باعث تعادل انرژی در بدن می شوند.ای اف تی را می توان در همه جا، همه وقت و در هر شرایطی استفاده کرد. در این تکنیک از دارو، انرژی خارجی و سوزن خبری نیست، اما نتایج آن باور نکردنی است.