• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

درون بینی و عمق خودشناسی

دانلود کتاب روی موج شادی

تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۱

توضیحات :  کتاب روی موج شادی نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل مطالب و داستان‌هایی کوتاه برای خودشناسی و درک معنای حقیقی زندگی است. لطیفه‌های زننده، شوخی‌های زشت، قهقهه‌های بلند و دل‌هایی که خوش نیست. گوهر اصلی انسان شاد است، نیاز به لطیفه و قلقلک ندارد. خودشناسی رفتن روی موج شادی است، نفوذ به اعماقی که در آن به دست آوردن و از دست دادن و زمان مطرح نیست و غمی وجود ندارد. خوش‌حالی در آن‌جا موج می‌زند، یک شادی ژرف که به چیزی تکیه ندارد و از دست رفتنی نیست.

دانلود کتاب کاوشی در اعماق

تاریخ : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

توضیحات :   انسان، پژوهش درباره خود، خودی را که در دسترس‌ترین است، رها کرده، و به پژوهش درباره گذشته‌های دور و آینده نارسیده پرداخته است. حاصل، به دست آوردن اطلاعات فراوان درباره چیزهایی است که به کار زندگی نمی‌آید، و دست‌یابی به مدارک و القابی که ناخود را فربه و خود را لاغر می‌کند. محروم شدن از زندگی، و سرگردانی در بیابان سوزان ناآگاهی، ویژگی انسان امروز است.

در بخشی از کتاب کاوشی در اعماق می‌خوانیم:

انسان‌ها از لذتی به سوی لذتی دیگر حرکت می‌کنند. گاه در آن می‌مانند، و پافشاری می‌کنند، تا روزگار، آن‌ها را جدا کند، و یا خود، از آن جدا می‌شوند. آدم‌هایی هستند که از وضعیت خود، لذت می‌برند؛ چون واقعاً لذت دارد، آدم‌هایی هستند که وضعیت آن‌ها چندان خوب نیست؛ ولی از آن، لذت می‌برند. روزی موقعیت همه این‌ها از میان می‌رود، گیرم که موقعیت آن‌ها به مرگ متصل شود، بیماری، میان لذت آنان نیاید؛ ولی مرگ خواهد آمد. هرجور که حساب کنی، لذت عارف، چیز دیگری است، لذت بردن‌های رقت‌بار نیست.

دانلود کتاب نقشه راه خودشناسی

تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

توضیحات :  هیچ چیز مهم تر از این تیست که به واقعیت های خود و زندگیتان واقف باشید و با دانستن این واقعیت ها ، برنامه های زندگی خود را پیاده کنید . دانستن واقعیت ها ، افراد ضعیف را حتی ممکن است تا مرز نابودی ببرد ولی به دلیل این شناخت و طبیعت وجودی انسان ها ، دنباله مسیر زندگی را به بهترین شکلی که ممکن است ادامه خواهند داد. افراد قوی تر با شناخت واقعیت های خود ، مسیرهای موفقیت را با سرعت بیشتر و با خطاهای کمتری طی می کنند .

دانلود کتاب عاشق خودت باش و خودت را دوست بدار

تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

توضیحات : دوست داشتن خود یعنی حالتان با خودتان و زندگی‌تان خوب باشد؛ در عین حال به خودتان احترام بگذارید و به سلامت ذهن، جسم و روحتان هم اهمیت دهید.  دوست داشتن خود! این جمله شاید برای بعضی‌ها یک جمله بی‌معنی و یا گنگ باشد.  ممکن است از خودتان بپرسید یعنی چه مگر می‌شود انسان خودش را هم دوست داشته باشد؟ چراکه از کودکی به ما گفته‌اند که با دیگران مهربان باشیم و آن‌ها را دوست داشته باشیم و کارهایی انجام دهیم که آن‌ها به ما توجه کنند و ما را دوست داشته باشند.  اما هیچ وقت از اهمیت دوست داشتن خودمان حرفی زده نشده است، در صورتی که دوست داشتن خود، یکی از کلیدهای اصلی برای موفقیت و محبوبیت در بین دیگران است.

دانلود کتاب سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی

تاریخ : ۸ خرداد ۱۳۹۴

توضیحات : فردریش ویلهلم نیچه (۱۸۴۴-۱۹۰۰) فیلسوف و متفکر بزرگ آلمانی، نفوذ و تأثیری نمایان بر افکار فلاسفه و صاحب نظران قرن بیستم میلادی داشته است. فروید، درون بینی و عمق خودشناسی نیچه را می ستاید. یاسپرس او را از آغازگران اصلی فلسفه معاصر می داند. هایدگر او را آخرین فیلسوف مابعدطبیعی و نقطه آخر حرکتی می داند که با افلاطون آغاز شد. آندره ژید، کامو، مالرو و توماس مان هر کدام به نحوی تحت تأثیر افکار و آراء او بودند. کتاب حاضر، به گفته مترجم انگلیسی آن، نه فقط حاوی بسیاری از نکات عمده عقاید و آثار نیچه است، بلکه بیانیه صریحی درباره عمیق ترین علایقی است که به تمام آثار او جان می بخشد.