• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

راکت قرص جوشان

دانلود کتاب آزمایشگاه خانگی علوم

تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۲

توضیحات : در حالی که امروزه در تمامی جوامع علمی و صنعتی جهان، تاکید بر استفاده از آزمایشگاه‌ها و وسایل کمک آموزشی در هنگام ارائه‌ی مطالب علمی، در حال افزایش است، متاسفانه در مدارس و حتی دانشگاه های ما، شاهد آنیم که هر روز نقش و اهمیت آزمایش و آزمایشگاه ها، کمرنگ تر می شود. و این بدان معناست که ما هر روز از آموزش خلاق و مؤثر دورتر می شویم. در این چند سال افتخار این را داشتم تا از محضر بسیاری از اساتید و معلمان بزرگ و نامدار کشور بهره مند گردم. در مصاحبت با این بزرگان و نیز نظرسنجی های بعمل آمده از بسیاری از معلمان، به این نتیجه رسیدیم که مهمترین دلایل کمرنگ شدن آزمایشگاه در آموزش کشور این موارد می باشد: کمبود بودجه و کمبود زمان لذا تصمیم گرفتیم تا منبعی از آزمایشات بسیار جذاب و هیجان انگیز علمی، که با ساده ترین وسایل و در کمترین زمان قابل اجرا باشد را گردآوری و ترجمه کنیم. در این کتاب که در واقع گلچینی از مجموعه «آزمایشگاه خانگی استیو» می باشد، شما شاهد ۳۳ آزمایش جذاب علمی می باشید که برای اجرای آن به هیچ وسیله آزمایشگاهی نیاز نداشته و بسیار سریع و به سادگی می توانید در کلاس و حتی خانه اجرا کنید.

اگر علاقه مند به آزمایشات و سرگرمی های علمی هستید: در این مجموعه شاهد گلچینی از بهترین و جذابترین آزمایشات علمی خواهید بود که برای اجرای آنها نیاز به هیچ آزمایشگاهی ندارید و با ساده ترین وسایل اطرافتان می‌توانید آزمایشگاه خودتان را بسازید.

اگر معلم علوم یا فیزیک هستید (حتی استاد دانشگاه): در این مجموعه آزمایشاتی را خواهید یافت که بدون نیاز به تجهیزات آزمایشگاه، و با ساده‌ترین و در دسترس‌ترین وسایل، ساعات تدریس شما را به زیباترین خاطرات دانش‌آموزان‌تان تبدیل خواهد کرد به طوری که همه در طول هفته منتظر شروع کلاس‌های شما باشند. (تجربه شخصی بنده در سال دوم راهنمایی!)

اگر پدر یا مادر هستید: این مجموعه لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای شما و فرزندانتان می‌سازد، وقتی که در یک فعالیت گروهی در خانه به انجام آزمایشات می‌پردازید و به خانواده‌تان یک سرگرمی علمی جذاب را هدیه می‌دهید که در نهایت باعث افزایش خلاقیت و علاقه فرزندانتان به پژوهش می‌گردد. حتی در صورتی که فرزندان شما علاقه‌ خود را به تحصیل از دست داده باشند با انجام این آزمایشات در کنار شما دوباره علاقه‌ خود به یادگیری را بازخوهند یافت. در پایان از تمامی شما عزیزان خواهشمندم که با معرفی این کتاب به سایر دوستان، ما را در مسیر ترویج و اعتلای آموزش خلاق فیزیک در کشور یاری کنید. محمد علیزاده