• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

زندگی پس از مرگ

دانلود کتاب فردای بعد مرگ

تاریخ : ۴ دی ۱۴۰۰

توضیحات :  سمیه می‌گوید شعر تک کلماتی است که با سکوت زینت یافته است. سکوت گویاترین کلام عشق است. کافی‌ست بگویی عشق و هفته‌ای ساکت باشی. هرچه بیشتر بگویی زاید است، شعر مورد علاقه‌اش این است: منتظرم عشق بیا.

می‌پرسم شعر است؟ می‌گوید نیست؟

سوال را با سوال جواب می‌دهد. حوصله‌ام را ندارد ولی می‌گوید عاشق منتظر عشق است پس منتظر بیهوده است.

می‌گوید: عشق

می‌پرسم عشق شعر است؟

می‌گوید آن هم اضافه است.

دانلود کتاب تجربیات نزدیک به مرگ NDE

تاریخ : ۲۹ مهر ۱۳۹۵

توضیحات :  در این کتاب پای سخنان کسانی می نشینیم که بنا به دلائلی از دروازه ی رمزآلود مرگ گذر کرده اند. و دوباره به زندگی دنیایی خود بازگشته اند و با خویش کوله باری از دیدنی ها و شنیدنی های سرشار از رمز و راز آورده اند. و هر کدام از این زنان و مردان و کودکان پس از این تجربه در زندگی خود و دیگران منشا تغییرات مثبت و شگفت انگیزی شده اند. و از جهانی با ما سخن می گویند سرشار از عشق و نور و زیبایی … شما را دعوت می کنم به این ضیافت خاص و بسیار جالب که ما خود نیز دیر یا زود سفر شگفت انگیزی به جهان پس از مرگ خواهیم داشت.  خواندن این کتاب می تواند برایتان بسیار جالب و مثبت و سرگرم کننده باشد و دید شما را نسبت به زندگی و سفر مرگ زیباتر از پیش نماید. ما همه مسافرانی هستیم راهی سفر عشق …..

دانلود کتاب اس‍رار م‍رگ‌ و زن‍دگ‍ی‌، زی‍س‍ت‍ن‌ ی‍ا ن‍اب‍ود ش‍دن‌

تاریخ : ۷ بهمن ۱۳۹۲

توضیحات : روح کلمه ایست به قدمت تاریخ انسان و جوهریست که بیش از هر مسئلۀ دیگر فکر انسان را به خود مشغول داشته است. از قدیم الایام تاکنون از مذاهب گرفته تا فلسفه های پیشرفته و فرهنگ عامه و حتی خرافات دربارۀ روح اظهار نظر کرده اند و ذهن بشر را درگیر مسئله و وجودی نموده اند که به شهادت بزرگترین دانشمندان علوم تجربی خود علم در اواخر قرن بیستم پاسخ جامع و مانعی برای آن ندارد. کامیل فلاماریون روح شناس قرن نوزدهم فرانسه , تحقیقات خود را چنین خلاصه می کند: ۱- روح مانند موجود واقعی وجود دارد و مستقل از بدن است. این پایه عقاید روح گرایان است که قبلا” به آن اشاره کردیم. ۲- دارای قوایی است که هنوز علم آنرا نشناخته است . روح می بیند, می شنود , فکر می کند و با دنیای خاکی در تماس است. اگر فکر کنیم هیچ احساسی ندارد اشتباه است. روح انسان دارای قدرت و اثرات فیزیکی است. ۳- روح از فاصلۀ دور و بدون مداخلۀ حسی از طریق تله پاتیک می تواند عمل کند. ۴- در طبیعت یک عامل روانی فعال و عامل وجود دارد که ماهیت آن بر ما پوشیده است و بالاخره امروز می توان یک چیز دیگر بر آن افزود.

دانلود کتاب خاطرات پس از مرگ براس کوباس

تاریخ : ۲۶ مهر ۱۳۹۲

توضیحات : من نویسنده ای فقید هستم اما نه به معنای آدمی که چیزی نوشته و حالا مرده بلکه به معنای آدمی که مرده و حالا دارد می نویسد ” این جمله از صفحه اول کتاب در حقیقت یک خلاصه کامل از داستان کتاب است . براس کوباس بعد از مرگ زندگی نامه خود را نوشته و چون به دنیای زندگان تعلق ندارد به دور از قضاوت های عادی زندگان در مورد خود به قضاوت نشسته است . کتاب مجموعه ای از فصل های کوتاه متوالی است که عناوین بسیار جالب و هنرمندانه ای دارند . براس کوباس فرزند شیطان و مغرور خانواده ای ثروتمند است که هیچ گاه ازدواج نمی کند در آرزوی شهرت است و با زنی که شوهر دارد دوست است . شاید داستان براتون مبتذل باشه اما نحوه روایت و دید نویسنده کتاب را به صورت جذابی درآورده و آن حالت معمول و عامیانه اینگونه داستانها اصلا در کتاب مشاهده نمی شود . ایده داستان نویسی بعد از مرگ هم ایده ی جالبی است. همین طور حالت بسیار عادلانه در قضاوت هایی که در مورد خودش می کند . اما کتاب اصلا آن سبک رمز آمیز و جادویی کتاب های آمریکای لاتین را ندارد پس به امید فضای های رمزآلود به سراغ کتاب نروید.