• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ساختارهای جملات زبان انگلیسی

دانلود کتاب اشتباهات رایج در زبان انگلیسی

تاریخ : ۹ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  ما در اینجا دشواریهای زبان انگلیسی را تا آنجا که مقدور بوده است باز نموده ایم و کوشش بکار برده ایم که موارد اختلاف زبان فارسی و زبان انگلیسی را روشن کنیم تا گروهی که در کشور ما به آموختن زبان انگلیسی همت گماشته اند از دشواریهایی که بر سر راه دارند آگاه شوند. در این کتاب صدها تست گوناگون درباره اسم و فعل و صفت و حرف اضافه و قید و مطالب دیگر گرد آمده است و قسمت بیشتری از آن مسائل که همیشه دانش آموزان و دانشجویان را گرفتار اشکال می کند گشوده شده است.

دانلود کتاب اصطلاحات زبان انگلیسی‎‎

تاریخ : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

توضیحات :  کتاب اصطلاحات زبان انگلیسی تالیف فرهاد خبازیان برای زبان آموزان سطح پیشرفته می تواند سودمند باشد. در این کتاب سعی شده اصطلاحات کاربردی و روزمره زبان انگلیسی با توضیح و مثال انگلیسی و معنی فارسی بیان شود.

دانلود کتاب گرامر زبان انگلیسی با روش تئوریهای زبان شناسی

تاریخ : ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

توضیحات : این کتاب برای کسانی مناسب است که گرامر ها و ساختار های زبان انگلیسی را به طور حرفه ای دنبال می کنند. این کتاب شامل ساختار های زبان انگلیسی، تئوری های کلی زبان شناختی و اطلاعاتی راجب جامعه شناسی زبان است. نکته اصلی این کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی تلفیق دانش آکادمیک زبان آموزان با رویکرد های روزمره و اجتماعی و کاربردهای گرامر در زندگی های روزمره است.

این کتاب ساختارهای زبان انگلیسی را بر اساس سه اصل زبان شناسی توضیح می دهد. با یادگیری این سه اصل دیگر نیاز به حفظ کردن ساختارهای جملات زبان انگلیسی نمی باشد