• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ساده ترین سیستم مدیریت محتوا

دانلود کتاب آموزش تولید محتوا برای حرفه ای ها

تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۱

توضیحات :  اول اجازه دهید به یک درک مشترک از تولید محتوا برسیم. اگر همین حالا بروید از هر کسی که کارش تولید محتوا است بپرسید تولید محتوا یعنی چه، احتمالا جواب خودش را می دهد؛ چون دنیای بازاریابی محتوا آنقدر گسترده است که هر کسی تعریف خودش را دارد. اما ما می خواهیم به یک تعریف مشترک، درست و مختصر از تولید محتوا برسیم.

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سروکار دارید؛ کلیپهای خنده دار یا عکس و توضیحات محصول که در اینستاگرام می بینید، پادکست که در تاکسی گوش می دهید، ویدیوهای آموزشی در آپارات یا یوتیوب که تماشا می کنید، کتابهای دیجیتال که در موبایل یا کامپیوتر می خوانید و… پس هر چیزی که در دنیای دیجیتال می بینید، می شنوید یا می خوانید، به نوعی محتوا محسوب می شود…

دانلود کتاب آموزش کار با سیستم مدیریت محتوای فراگ

تاریخ : ۴ اسفند ۱۳۹۰

توضیحات :  برای راه اندازی یک وب سایت ٬ دیگر نیازی به برنامه نویسی و داشتن اطلاعات در مورد زیان های برنامه نویسی مختلف نیست.با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا میتوان وب سایت دلخواه خود را سریعا راه اندازی نمود.سیستم مدیریت محتوای فراگ نیز یکی از این سیستم هاست که  قابلیت های نسبتا زیادی برای راه اندازی یک و ب سایت در اختیار شما میگذارد.