• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

سر آرتور کانن دویل

دانلود کتاب ماجراهای مصور شرلوک هولمز

تاریخ : ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

توضیحات : «ماجراهای شرلوک هولمز – شماره ۱»، کتاب مصوری است شامل داستانهایی از «سر آرتور کانن دویل» در مورد این کارآگاه خصوصی مشهور.

میراث مرگبار :  هولمز و واتسون به یک جلسه احضار روح وارد می­شوند تا به دو برادر کمک کنند اختلاف بر سر تقسیم میراث پدرشان را با هم حل کنند. این جلسه یک پیام مرموز و… یک قتل به بار می آورد. اما پیش از اینکه هولمز بتواند رمز را کشف کند یا ماجرای قتل را حل نماید، خودش در برابر پنجه ی سگ های وحشی، با خطر مرگ مواجه میشود!

توطئه ی تونل : هولمز متقاعد شده است که تصادفاتی که موجب تاخیر در تکمیل ساخت یک تونل می شود، حاصل یک نقشه تبهکارانه است… و پشت همه آنها دست شرور رئیس شبکه تبهکاران زیرزمینی لندن قرار دارد، یعنی خطرناک ترین و ترسناک ترین دشمن او!

دانلود کتاب پرونده تشخیص هویت

تاریخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

توضیحات : داستانی کوتاه از سری ماجراهای شرلوک هلمز. معروفیت هولمز به خاطر قدرت استثایی او در مشاهده جزئیات و استنتاج منطقی بر اساس آن است، قدرتی که وی را بدون شک معروفترین کارآگاه تخیلی جهان و یکی از مشهورترین مخلوقات داستانی همه اعصار ساخته‌است و علاوه بر همراه همیشگی او «دکتر واتسن» و ماموران اسکاتلندیارد خواننده را نیز به حیرت وا می‌دارد.

دانلود کتاب قصر مرموز

تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۳۹۲

توضیحات : یکی از معاصرین سر آرتور کانن دویل، که شخصیت شرلوک هولمز را برای نخستین بار پدید آورد، موریس لوبلان (۱۸۶۴-۱۹۴۱) بود، که وی خالق شخصیت نجیب زاده دزد، آرسن لوپن محسوب می‌شود. این شخصیت نخست در کشورهای فرانسوی زبان محبوبیت بسیاری یافت و سپس و بعد از آن که نام او در داستانی در کنار نام شرلوک هلمز قرار گرفت نزد مردم انگلیسی زبان جهان نیز، شهرت و محبوبیت یافت. در مجموع بیست جلد از کتابهای مجموعه آرسن لوپن توسط موریس لبلان نوشته شد، که از آن جمله می‌توان به داستان‌های: مجادله آرسن لوپن با شرلوک هلمز، آرسن لوپن عیار جوانمرد، درد دل‌های آرسن لوپن، سر تنگ بلور، هشت ضربه ساعت، دختر خانم سبز چشم، آرسن لوپن در نقش کارآگاه آرسن لوپن، خانه مرموز آرسن لوپن، دختر ژوزف بالسمو، احتراق بمب، توده طلا، چشمان سبز و آبی، معاشقه آرسن لوپن، دزد ظریف، دندان ببر، رقاص جوان، زنگ‌های ساعت، سنگ معجزه، عملیات خارق العاده آرسن لوپن، قصر مرموز کشتی انرژیک یا میلیاردر راهزن گردنبند هشتصد و سیزده، اشاره کرد. افزون بر این آثار که توسط خود لبلان نوشته شدند، دنباله پنج داستان او بعدها توسط نویسندگان دیگر نوشته شد.

دانلود کتاب ماجراهای شرلوک هلمز – عینک طلایی

تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

توضیحات :  شرلوک هولمز نام یک کاراگاه خصوصی و شخصیتی داستانی است که  ( بر اساس داستانها ) در اواخر قرن ۱۹ و آغاز قرن ۲۰ فعالیت می‌کرده است. شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷م توسط نویسنده و پزشک اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد.نام او را در ترجمه‌های فارسی اغلب «شرلوک هولمز» یا «شرلوک هلمز» نوشته‌اند. کریم امامی، مترجم برجسته و مترجم «ماجراهای شرلوک هولمز؛ کارآگاه خصوصی»، ضبط صحیح نام وی در زبان فارسی را «شِرلاک هومز» ذکر کرده‌است.