• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

طراحی وب سایت

دانلود کتاب طراحی آسان صفحات وب با دروپال

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب طراحی آسان وب با دروپال نوشته‌ی رضا سروری، به آموزش نرم‌افزاری رایگان و کد باز به زبان پی اچ پی برای مدیریت محتوا، توسعه‌ی برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ می‌پردازد که تحت مجوز جی پی ال منتشر شده است. از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده شده است. از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است. بسیاری از وب سایت‌ها باید به مدیریت تاریخ وقایع مختلف بپردازند. این وب سایت‌ها که متعلق به سازمان‌های دولتی و غیردولتی هستند باید به تعقیب وقایعی چون گردهمایی‌ها و همایش‌ها بپردازند. البته برخی از آن‌ها نیز متعلق به جوامعی هستند که اخباری خاص را از منابع مختلف پی گیری می‌کنند. البته مدیریت وقایع و تقویم‌ها کار دشواری است و برای انجام این کار ابزارهای مختلفی پیش بینی شده که هر کدام محدودیت‌هایی دارند. دروپال با استفاده از ساختار منسجم سیستم، ماژول CCK ،View و ماژول مشارکتی Date، از روش‌های پیچیده‌ای برای مدیریت تقویم و وقایع استفاده می‌کند تا همه انتظارات از یک تقویم وقایع در وب سایت‌ها تامین ش

دانلود کتاب طراحی صفحات وب با نرم افزار notepad

تاریخ : ۲ مهر ۱۳۹۷

توضیحات : زبان HTML پایه و اساس طراحی صفحات وب می‌باشد. عبارت HTML مخفف Hyper-Text Markup Language و به معنای “زبان علامت گذاری فرا متنی” است. این زبان، زبان استاندارد طراحی صفحات وب است که از آن طریق می‌توان وب سایت‌هایی کاملا استاتیک طراحی کرد. سایت‌های داینامیکی هم که با سایر زبان‌ها من جمله PHP، C Sharp و … طراحی می‌شوند در نهایت خروجی کدهای سمت سرور آن‌ها تگ‌های اچ تی‌ام ال را به مرورگر کاربران ارسال خواهند کرد. اچ تی‌ام ال یک زبان نشانه‌گذاری است به این معنی که بخش‌های مختلف توسط اجزایی به نام Tag از هم جدا شده که هر کدام دارای کاربرد مخصوص به خود هستند. این تگ‌ها به مرورگر اعلام می‌کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت در معرض دید کاربران قرار گیرند.

تیم تولید محتوای آموزشی سعی نموده تا در این سری از آموزش‌های مقدماتی طراحی سایت، زبان اچ تی‌ام ال را به زبانی ساده و به صورت کاملا قابل فهم آموزش دهد تا علاقمندان بتوانند پس از پایان آموزش HTML، با استفاده از تگ‌هایی من جمله Header، H1، Map، Div، Paragraph، Break و همچنین متاتگ‌هایی از قبیل title، description، keyword، head و … سایتی همراه با عناصری از قبیل متن، عکس، تیتر، جدول و… طراحی نمایند که در عین حال از دید موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ، یاهو و … بهینه باشند.

دانلود کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته

تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

توضیحات : امروزه با پیشرفت علم و فناوری، افزایش سطح دانش و مهارت های ارتباطی به عنوان دو جزء لاینفک از یکدیگر قلمداد می شوند، در راستای ایجاد ارتباط در عصر اطلاعات، اینترنت مناسب ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه ایجاد ارتباط تعاملی به شمار می رود، وب به عنوان اصلی ترین رابط اینترنت به منظور تبادل اطلاعات در دنیای مجازی به کار می رود. لذا برای بهره گیری مؤثر از اینترنت و ارتباط با آن بهتر است خود را به علم طراحی صفحات وب و وب سایت مجهز نماییم. در کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته مراحل طراحی یک وب سایت به طور خودآموز و با بیان بسیار ساده آموزش داده شده است.

دانلود کتاب آموزش زبان XHTML

تاریخ : ۷ دی ۱۳۸۹

توضیحات :  زبان امتدادپذیر نشانه‌گذاری فرامتن یا اکس‌اچ‌تی‌ام‌ال (Extensible HyperText Markup Language – XHTML) همان اچ‌تی‌ام‌ال است به همراه رعایت دقیق تمامی قواعد و دستورات نحوی نزدیک‌تر به زبان اکس‌ام‌ال که موجبات افزایش اطمینان از عمل‌کرد صححیح سندها در شرایط پیچیده‌تر موجود در اینترنت امروزین را فراهم می‌سازد. XHTMLها، نوع‌های سندها و ماژول‌ها در حال حاضر و در آینده هستند که در واقع زیر مجموعه و گسترش یافته HTML4 است. این نوع اسناد بر پایه XML هستند هستند و برای کار در ترکیب با عامل کاربر مبتنی بر XML طراحی شده‌اند. XHTML جایگزینی برای HTML و در واقع آخرین نسخه آن در حال حاضر است.

دانلود کتاب آموزش طراحی وب سایت با Dreamweaver

تاریخ : ۱۸ مهر ۱۳۸۹

توضیحات :  در این کتاب نرم افزار Dreamweaver که یکی از نرم افزار های متداول در طراحی صفحات وب است اموزش داده خواهد شد این نرم افزار در بازار حرفه ای مورد استفاده طراحان وب می باشد با اموزش این کتاب در کنار برخی ابزارهای دیگر می توان طراحی صفحات وب را در سطح قابل قبولی انجام داد.

دانلود کتاب اصول تکنیک ای جکس

تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۳۸۹

توضیحات :  ای جکس مجموعه‌ای از استانداردها و فناوری‌های وب  است که به کمک آنها می‌توان برنامه‌هایی مبتنی بر وب تولید کرد که به آسانی با کاربران تعامل داشته باشند. با استفاده از این فناوریها و با کمک انتقال تکه‌های کوچک داده و اطلاعات از رایانهٔ خادم (Server)، صفحات وب از حالت منفعل خارج  می‌شوند و واکنشهایی مناسب با رویدادها انجام می‌دهند. ای‌جکس معماری جدیدی برای برنامه‌های تحت وب است، که با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش بوده، و کمتر کاربر اینترنت است که هنوز گذرش به یکی از صفحاتی که با این معماری ساخته شده‌اند نیفتاده، و از قابلیت‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند نشده باشد.  Gmail، Google Map، Google Suggest، Orkut، و اسامی آشنای دیگر، نمونه‌هایی هستند از کاربرد ای‌جکس. با استفاده از این معماری، صفحات وب تعامل بسیار خوبی با کاربران خواهند داشت. بعلاوه، مهم‌ترین مزیت  این معماری این است که دیگر برای انجام هر کاری، لازم نیست صفحه وب دوباره بارگذاری شود. در این کتاب به بررسی تاریخچه،  در این معماری خواهیم پرداخت.

دانلود کتاب PDF صد باید و نباید در طرای وب

تاریخ : ۱۷ آبان ۱۳۸۸

توضیحات :  در این کتاب ارزشمند با صد نکته مفید و کاربردی در طراحی وب سایت آشنا میشوید رعایت این نکات به طراحی زیبا و جذابتر سایت شما کمک خواهد کرد.