• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

طرح سرمایه گذاری

دانلود کتاب چگونه با یک میلیون صاحب سرمایه ۱۲۰ میلیاردی شویم؟

تاریخ : ۲۴ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  در این اثر با پشت صحنه‌ی راز میلیاردرهای جهان آشنا می‌شوید و دلیل موفقیت آن‌ها را به وضوح درک خواهید کرد. در جهان افراد متعددی علاقه‌مند به میلیاردر شدن هستند، اما برای این منظور برنامه‌ریزی و چشم‌اندازی ندارند. نویسنده در این کتاب ابتدا شما را با انواع روش‌های سرمایه گذاری آشنا می‌کند تا بتوانید تصمیمات بهتری اتخاذ نمایید و با تمرکز بر آن تصمیم، شما هم مثل هزاران انسان دیگر یک میلیاردر شوید. سپس به شما آموزش می‌دهد که این کار از نظر عقلی ممکن و با استفاده از علم ریاضیات ثابت می‌کند شدنی است. با اینکه موفقیت فرمول خاصی ندارد، ریز و درشت، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد اما می‌شود آن را برنامه‌ریزی کرد و بر اساس علم و منطق پیش رفت البته شما نیاز به تخیل و رؤیاپردازی هم دارید. در آخر شما را دعوت به تمرینی عملی می‌کند تا بدانید واقعاً از زندگی چه می‌خواهید؟! و خواستار چه هستید؟!

دانلود کتاب آموزش تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری

تاریخ : ۶ خرداد ۱۳۹۷

توضیحات : طرح توجیهی چیست؟ مطالعه‌ای است برای پاسخ به سؤالی بسیار ساده: آیا ایده‌ی مورد نظر (در رابطه با کسب‌وکارمان) امکان‌پذیر است؟ در حالی که در ظاهر ساده‌ به‌نظر می‌رسد، پیدا کردن پاسخ آن اغلب متضمن صرف انرژی‌های قابل‌توجه به‌منظور جست‌وجو در حیطه‌های گوناگون است. مواردی چون رقبای موجود در بازار، گزینه‌های مالی، ملاحظات فنی و تولیدی، عوامل فراوانی برای بررسی توجیه‌پذیر بودن راه‌اندازی هر کسب‌و‌کار تازه هستند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه زمانی برای آغاز فرایند تهیه‌ی طرح توجیهی مناسب است؟ مواردی که لازم است در گزارش نهایی یافته‌هایتان به آن اشاره کنید کدام‌ها هستند؟ شایسته‌ترین فرد برای انجام این تحلیل چه کسی است؟ و پرسشنامه‌ها چگونه برای یافتن پاسخ برخی از فوری‌ترین سؤالات طرح توجیهی به کمک شما می‌آیند.

فارغ از اطمینانی که به محصول جدید یا ایده‌ی هوشمندانه‌تان دارید، همیشه پیش از صرف زمان یا پول فراوان، کار درست این است که توجیه‌پذیری آن را در دنیای واقعی بررسی کنید. تمام کسب‌وکارهای تازه باید پیش از آغاز تولید یا ورود به بازار، طرح توجیهی تهیه کنند. در جاافتاده‌ترین شرکت‌ها نیز پیش از تولید محصول جدید، طرح‌ توجیهی تدوین می‌شود. این دسته گزارش‌ها همچنین می‌توانند داده‌های کمّی لازم را برای اتخاذ تصمیمات دشوار در مورد مسیر آینده‌ی شرکت یا محصول فراهم کنند. اگر در برداشتن قدم بعدی بازاریابی، توسعه یا گسترش کسب‌وکارتان دچار اختلاف داخلی شده‌اید، طرح توجیهی می‌تواند اختلافات را به کمک ارائه‌ی اطلاعات بی‌طرفانه‌ حل‌وفصل کند.