• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

فوق لیسانس فیزیک

دانلود کتاب فیزیک دوم دبیرستان 1342

تاریخ : ۱۵ آبان ۱۴۰۰

توضیحات : کتاب یکی از ارکان اصلی آموزش و پرورش در اجتماع کنونی بشری است. هر دانش پژوه که خواهان حل مشکل یا درک حقیقتی باشد، از مصاحبت کتاب و توسل بدین وسیله مطمئن و مشاور موتمن ناگزیر است. دانش آموزان با استعانت از کتاب می توانند به جهان بیکران علم دسترسی یابند و سرمایه لازم برای رفاه حال خویش و تعالی جامعه خود کسب کنند. وزارت آموزش و پرورش همواره مساعی خویش را بکار می برد تا برای استفاده دانش آموزان کتابهایی عرضه کند که با پیشرفتهای علمی و فنی جهان مترقی امروز هماهنگ و بر اساس جدیدترین اصول آموزش و پرورش تنظیم شده باشد.

دانلود کتاب فیزیک برای سرگرمی

تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  کتاب “فیزیک برای سرگرمی” نوشته‌ی پرلمان در ۲ جلد، سالیان طولانی سهم شایانی در کمک به فهم بهتر مفاهیم فیزیک به زبان ساده و جذاب برای دانش‌آموزان و دیگر علاقه‌مندان به درک و فهمیدن رازها و علل پدیده‌های فیزیکی در زندگی روزمره، ایفا کرده است. ولی امروزه با گسترش وب و انتشار علوم و اطلاعات، شاید ضرورت پرداختن به آن نباشد. اما این کتاب هنوز جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بخصوص که بیشتر مباحث این کتاب، علوم پایه و مبنای آموزشی آن همیشه تازه و قابل استفاده است. بی‌اغراق این کتاب قابل انتقال به نسل‌های بعدی هم می‌باشد. چون با خواندن این کتاب، دیگر فیزیک را خشک و خسته‌کننده نخواهید یافت.

دانلود کتاب تئوری اوربیتالهای مولکول

تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

توضیحات :  این کتاب یک کتاب کمک درسی برای دانشجویان فوق لیسانس و ببالای فیزیک و یا شیمی ست. که به تئوری های محاسبه بروش کوانتم شیمی می پردازد. بیورن روس نویسنده ی این کتاب همیشه در سخنرانی پیش از اعطای جایزه ی نوبل شیمی از طرف آکادمی شیمی موضوع جایزه را روشن میکند و پیرامونش به سخنرانی می پردازد. عرصه ی تحقیقات ایشان کوانتم شیمی است. و این کتاب بصورت نسبتا مبسوطی برخی از بخشهای کوانتم شیمی را روسن میکند.