• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

محمد حسین مصلحی

دانلود کتاب حل المسائل حسابان 1

تاریخ : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

توضیحات :   یک لقمه حاضر و آماده که فقط باید قورتش داد ؛ این می شود حل المسائل، می شود کلیدی برای باز کردن همه قفل های درسی، می شود یک پشتگرمی برای دانش آموزان درس نخوان. کتاب حل المسائل شبیه یک شاه کلید است، با آن می شود همه سوالات سخت و آسان را پشت سر گذاشت و از همان ابتدای راه، میانبر زد و خیلی راحت به جواب های آماده رسید.. دانش آموزانی که حل مسائل را از کلاس درس در اختیار ندارند یا تمایل دارند پس از حل تمرینات توسط خودشان، پاسخ‌های خود را با پاسخ درست مقایسه کنند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. با نزدیک شدن به امتحانات، این کتاب پاسخ سوالات مورد نیاز فوری گروه قابل توجهی از دانش آموزان خواهد بود.

دانلود کتاب حل مسائل حسابان 2

تاریخ : ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

توضیحات :   یک لقمه حاضر و آماده که فقط باید قورتش داد ؛ این می شود حل المسائل، می شود کلیدی برای باز کردن همه قفل های درسی، می شود یک پشتگرمی برای دانش آموزان درس نخوان. کتاب حل المسائل شبیه یک شاه کلید است، با آن می شود همه سوالات سخت و آسان را پشت سر گذاشت و از همان ابتدای راه، میانبر زد و خیلی راحت به جواب های آماده رسید.. دانش آموزانی که حل مسائل را از کلاس درس در اختیار ندارند یا تمایل دارند پس از حل تمرینات توسط خودشان، پاسخ‌های خود را با پاسخ درست مقایسه کنند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

دانلود کتاب حل المسائل هندسه ۱ – دوم دبیرستان

تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۱

توضیحات :  هندسه علم خاص نیست بلکه دانشی خدا داد و عام است و هرکسی به نوبه خود باید از این دانش بهره مند بشه چون اولین چیزی که با اولین حس بشر و مهمترین اونها یعنی حس بینایی آشنا میشیم و می بینیم؛ زیبایی ، هماهنگی و هارمونی اشیاء و اجسام است که همان هندسه می باشد البته این خود مبحثی عریض و طویل دارد که به آن هم خواهیم پرداخت و اما هندسه چیست و ریشه آن کجاست؟ بطور مختصر و ساده می توان گفت :هندسه کلمه ای است فارسی که معرب شده و از لغت فارسی اندازه  به معنی مقدار گرفته شده است ،  این کلمه از ” هَندَ زَه ” مشتق شده و ” هَندَ زَه ” لغتی فارسی است که در هنگام معرب شدن ” ز ” به ” س ” بدل شده است زیرا در لغت عربی کلمه ای که در آن پس از حرف دال حرف زای باشد وجود ندارد .

این کتاب شامل حل کامل مسائل کتاب درسی هندسه ۱ دوم دبیرستان برای رشته های تجربی و ریاضی است.

دانلود کتاب حل المسائل جبر و احتمال سوم دبیرستان

تاریخ : ۱۱ تیر ۱۳۹۱

توضیحات :  مطالعه درسهای منطقی ریاضی روش خاصی دارد برای مطالعه این گونه درس ها باید ابتدا به یک فهم عمقی برسیم یعنی با بیان مثال های مختلف و تحلیل مسائل مساله را برای خود جا بیاندازیم وبه یک دید کلی دست پیدا کنیم اکثر دانش آموزان در مطالعه جبرو احتمال به دنبال روش های فرمولی و تستی هستند غافل از این که این درس در غالب چند فرمول خاص نمی گنجد و باید به یک درک عمقی از این درس رسیده باشند برای دست یافتن به فهم عمقی مطالب توصیه اول ما مطالعه کتاب درسی به صورت مفهومی و عمقی است یعنی باید دانش آموزان خط به خط کتاب درسی خود را تحلیل و نتایج جدیدی کسب کنند پس از این مرحله حل تمرین بسیار مهم است زیرا به تثبیت موارد تحلیل شده مطالعاتی کمک می کند و به آن جهت می بخشد .

دانلود کتاب حل المسائل ریاضی ۱ اول دبیرستان

تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۳۹۱

توضیحات :  سال به سال تعداد دانش آموزانی که با سواد کم ریاضی وارد اول دبیرستان میشوند بیشتر می شود. و در نتیجه با افت شدید در سال اول مواجه ایم. معلم می ماند با انبوه مطالبی که سر فصل های کتاب هستند و به اجبار باید تدریس شوند برای دانش آموزی که هنوز قادر به تشخیص تقسیم و تفریق نیست. کسرها برایش نامفهوم هستند. یعنی از همان ابتدا اصلا ریاضیات را یاد نگرفته است. صرفا با نمره ی قبولی دوران تحصیل را سپری کرده و با اینجا رسیده است. در این کتاب کلیه مسائل کتاب ریاضی ۱ در مقطع اول دبیرستان تشریح و حل شده است.