• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

مرکز تحقیقات رایانهاي قائمیه اصفهان

دانلود کتاب دانستنی‌های پزشکی

تاریخ : ۲۳ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  کتاب دانستنی‌های پزشکی مواردی از قبیل “آداب طب و پزشکی در اسلام”، “اسلام پزشک بی‌دارو”، “چگونه بخوریم تا سالم بمانیم” و “خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها از نظر پیشوایان علم و دین” را براساس طب سنتی و آیات و روایات مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب دانستنی‌های پزشکی می‌خوانیم: یکی از اصحاب می‌گوید که حضرت موسی بن جعفر (ع) فرمود: مرزه داروی امیر المؤمنین علی (ع) بود و آن حضرت می‌فرمود: مرزه در معده پرز‌هایی مانند پرز‌های حوله ایجاد می‌کند. شخصی از رطوبت، خدمت حضرت موسی بن جعفر شکوه کرد. حضرت به او دستور داد مرزه را بکوبد و ناشتا از آن بخورد. سرشاخه گلدار مرزه، معطر و نیرو‌دهنده است. مرزه عمل هضم را آسان می‌کند و به‌علاوه مقوی معده، مدر و بادشکن نیز هست. در سوء هاضمه، زردی، حالات بحرانی آسم و نفخ، اثر معجزه آسایی دارد. لوسیون (آب حاوی ماده دارویی) آن در زخم‌های دیر علاج، و جوشانده آن در رفع درد‌های روماتیسمی، درد‌های عصبی، و نیز تقویت جسمانی کودکان ضعیف و یا مبتلا به راشیتیم (نرمی استخوان‌ها) به‌کار برده می‌شود.

دانلود کتاب مهندسی مدیریت

تاریخ : ۸ خرداد ۱۳۹۸

توضیحات : مدیریت مهندسی شکل خاصی از مدیریت است که تمرکز آن بر استفاده از اصول مهندسی در کسب‌وکار معطوف می‌باشد. طراحی مدیریت مهندسی، با هدف تربیت مدیران برای استفاده در صنایع مختلف انجام شده‌است، به گونه ای که این گرایش را میتوان چکیده مهندسی صنایع دانست، که برای فارغ التحصیلان سایر رشته های فنی و مهندسی طراحی شده‌است، تا بتوانند از طریق برنامه‌ریزی و بکارگیری این فنون، بهره وری سازمانها را ارتقاء بخشند. مدیریت مهندسی شاخه‌ای از مهندسی صنایع گرایش تحلیل سیستم‌ها به‌شمار می‌آید.

فهرست کتاب :

مدل سازی فرآیندها در مهندسی مجدد؛ ابعاد مهندسی مجدد در سازمان؛ مهندسی مجدد منابع انسانی از طریق فناوری اطلاعات؛ نگاهی دوباره به مهندسی مجدد؛ بررسی تحلیلی اجرای مهندسی مجدد فرآیندها در آمو زش عالی کشور؛ نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار؛ مقدمه ای بر مهندسی صنایع و سیستم ها؛ طراحی عملیات مهندسی مجدد مدیریت سفارش؛ مهندسی مجدد، ضـرورتی اجتناب ناپذیر؛ بررسی نقش مهندسی مجدد در شبیه سازی سازمان؛ مهندسی مجدد در سازمان های دولتی؛ مدیریت کیفیت فراگیر و مهندسی مجدد فرآیند کاری؛ ارگونومی و کاربرد آن؛ مهندسی معکوس؛ چرخه پارادایم؛ مهندسی نوآوری؛ مفاهیم معماری سازمانی؛ تعریف شناسی مهندسی صنایع؛ مهندسی ذهن و خلاقیت؛ مهندسی عوامل انسانی دربرنامه ریزی تولید؛ آشنایی با مفاهیم مهندسی مجدد؛ مدیریت مهندسی؛ مهندسی مجدد کالاوموادمناطق نفتخیز؛ مهندسی کاتالوگی؛ پارادیم نوین علوم مهندسی پژوهش محور؛ مهندسی ایمنی؛ مهندسی دوباره شرکت ها؛ مهندسی مجدد فرایندهای آموزشی؛ نوآوری در آموزش های مهندسی؛ باز مهندسی فراگیر؛ بازمهندسی در نظام تنظیم بازار

دانلود کتاب نقش خانواده در پیشگیری از انحرافات

تاریخ : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

توضیحات : اصلاح روابط خانوادگی، در پیشگیری از اعتیاد نوجوانان و جوانان نقش مهمی دارد. در بررسی زندگی معتادان، آشفتگی وضع خانواده به وضوح دیده می‌شود. اگر خانواده بتواند نقش اصلی خود را – که همان پناه دادن به فرزندان است – به خوبی ایفا کند و والدین علاوه بر نقش پدر و مادری، دوست و رفیق فرزندان خود باشند، آنان دیگر احساس خلأ نمی‌کنند و بعید است که به طرف اعمال خلاف مقررات و قوانین حاکم بر زندگی، از جمله اعتیاد بروند. والدین باید برای جلوگیری از انحراف‌های فرزندان، در چگونگی روابط خانوادگی خود حساس باشند و در روابط با فرزندان خود نهایت کوشش را داشته باشند. مبارزه با اعتیاد زمانی کامل می‌شود که فرد معتاد، به مشکل خویش پی ببرد و آن را بپذیرد. سپس در مراکز بازتوانی تحت مراقبت و درمان قرار گیرد تا با ارائه برنامه‌های ترک اعتیاد، شخصیت اصلی فرد معتاد به او برگردد و زندگی عادی خود را شروع کند که این برنامه نیز مستلزم همکاری و حمایت خانواده از فرد معتاد است.

دانلود کتاب مدیریت بازرگانی

تاریخ : ۳ آبان ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب مدیریت بازرگانی مواردی از قبیل “طراحی عملیات مهندسی مجدد مدیریت سفارش”، “بسته‌بندی‌های صادراتی”، “مرزهای کسب و کار” و “اسرار موفقیت در زندگی و تجارت” را مورد بحث و بررسی قرارمی‌دهد. در بخشی از کتاب مدیریت بازرگانی می‌خوانیم:

تحولات اخیر فناوری ارتباطات و اطلاعات و شکل‌گیری زمینه‌های جدید فعالیت در کنار آموزش‌های نوین برای پیشبرد فعالیت‌های اجتماعی توجه صاحب نظران را در عرصه‌های مختلف به خود جلب کرده است. فناوری‌های جدید ارتباطی و اطلاعاتی، جامعه اطلاعاتی شکل داده است و ظهور این جامعه شرایط خاصی را پیش روی مخاطب قرار داده است. یکی از زمینه‌های مطرح، تبلیغات بازرگانی است که با امکانات و فناوری جدید دارای ویژگی‌های خاص برای تبلیغ کالا و معرفی پدیده‌های تولیدی جدید شده است. کارگزاران تبلیغات بازرگانی تلاش می‌کنند تا در کنار استفاده از نمادها ترکیب رنگ‌ها، با تأکید بر اصول و شیوه‌های تبلیغ بازرگانی، از آخرین فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌ای برای معرفی کالا بهره گیرند تا تمایل مخاطب را نسبت به یک محصول یا خدمت جلب کنند. آن‌ها می‌کوشند با مخاطبان وسیع‌تری ارتباط برقرار کنند، که از راه‌های مختلف، به خصوص شبکه، با علاقه‌هایشان آشنا شده‌اند و در حال حاضر با همین امکان در صدد تبلیغ محصولات هستند. تمایل به گسترش تبلیغات بازرگانی به سبب سودآوری بالای آن فعالیتی اقتصادی است.