• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

نکات کلیدی کارآفرینی و کسب و کار

دانلود متن قانون طرح صیانت از فضای مجازی

تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  نمایندگان مجلس به تصویب این طرح در قالب اصل ۸۵ رای دادند اگر چه گفته می‌شود این طرح به صورت آزمایشی اجرا می‌شود اما به نظر می‌رسد امیدی به برگشت آن از حالت آزمایشی وجود ندارد. این طرح شامل کل فضای مجازی از جمله سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها می‌شود. محدودسازی اینترنت تبعات بسیاری دارد که براساس اظهارات علی ربیعی، سخنگوی دولت اگر فقط اینستاگرام در ایران بسته شود بیش از یک میلیون نفر بیکار می‌شوند. در چند روز اخیر کاربران فضای مجازی و صاحبان کسب و کارهای آنلاین به چند نوع اعتراض خود را نسبت به این طرح اعلام کردند. تقریبا همه‌ی استارتاپی‌ها معتقدند که با اجرا شدن این طرح همه‌ی کسب و کارهای آنلاین نابود می‌شوند.

دانلود کتاب آشوب بزرگ

تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۹

توضیحات :   کتاب آشوب بزرگ اثری است از آدریان وولدریج به ترجمۀ نسیم بنایی/ مریم عربی و چاپ انتشارات امین الضرب. امروزه در دنیای کسب و کار شاهد بحران و آشوب هایی هستیم که کتاب پیش رو از آن به عنوان آشوب بزرگ یاد می کند؛ نویسنده در هفت فصل به بررسی ریشه های این تحولات پرداخته و به این پرسش مهم پاسخ داده است که چگونه کسب و کارها با روزهای بحرانی مقابله می کنند!

بسیاری از موفق ترین زنان در عرصه کسب و کار در شرکت های سرسخت و مقتدر دیده می شوند، نه سازمان هایی که طبق تصورات فمینیست های جدید، با ظرافت و بر مبنای احساسات عمل می کنند. در سال 2009 شرکت آروا135 (فعال در زمینه انرژی هسته ای)، آنگلوامریکن136 (معدن)، آرچر دنیلز میدلند137 (تجارت محصولات کشاورزی)، دوپونت138 (مواد شیمیایی)، سانوکو139 (نفت) و زیراکس (تکنولوژی) همه روسای زن داشته اند. شاخص FTSE 100 برای بانوآن که توسط مدرسه مدیریت کرنفیلد140 تدوین شده، نشان می دهد دو صنعتی که بهترین کارنامه را در زمینه ارتقای زنان تا سمت های بالای مدیریتی داشته اند، بانکداری و حمل و نقل هستند.

دانلود کتاب پولدار شیم

تاریخ : ۲۲ آذر ۱۳۹۴

توضیحات : وضوع کتاب همانطور که از اسمش پیداست در مورد موفقیت مالی و رسیدن به استقلال مالی می باشد. این کتاب حاصل گردآوری و ادغام شیوه های آموزشی نویسندگانی مطرح در سطح جهانی از جمله رابرت کیوساکی، برایان تریسی، ناپلئون هیل و دیگر نویسندگان نامی در زمینه موفقیت مالی می باشد. کتاب پولدار شیم حاوی موضوعاتی از قبیل، مدیریت مالی، شیوه های درست هدف گذاری، کارکرد قانون جذب، به کار گیری تصویر ذهنی جهت ایجاد انگیزه، نکات کلیدی کارآفرینی و کسب و کار، راهکارهای فروش، بیوگرافی چهره های موفق و ثروتمند، تمارین عملی و تصاویر انگیزشی و انرژی مثبت می باشد