• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

هزینه کاغذ برای چاپ کتاب

دانلود کتاب کاغذ و تا

تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

توضیحات :  «کاغذ و تا» نام یک سرگرمی است که در آن تنها با تا کردن یک تکه کاغذ بدون آنکه نیاز به بریدن (مگر در بعضی موارد) و چسب زدن باشد، اشکال و اشیاء مختلف به وجود می آید. همه ما این سرگرمی را به نحوی تجربه کرده ایم. هنگامی که با کاغذ دفتر اشیائی از قبیل ،قایق، نمکدان، موشک، لیوان و توپ و یا با کاغذ روزنامه کلاه می ساخته ایم در واقع اصول «کاغذ و تا» را به کار می برده ایم. تاریخ شروع این سرگرمی دقیقاً روشن نیست اما مشخص است که پایه های اولیه آن در مشرق زمین ریخته شده و در آنجا به تدریج رشد یافته است.

گویا برای اولین بار در سرزمین چین فنّ تا کردن کاغذ به وجود آمده و چون وسیله اصلی این سرگرمی کاغذ است، بازی با کاغذ احتمالاً باید از زمانی که کاغذ به راحتی ساخته می شده و به کار می رفته رایج شده باشد. حدود ۱۳۰۰ سال پیش این سرگرمی به تدریج به سرزمین ژاپن راه یافته در آنجا تغییراتی پیدا کرده و به نهایت تکامل و زیبائی رسیده است تا جائی که امروزه سرگرمی «کاغذ و تا» در زمره یکی از هنرها به شمار می آید. بازی کاغذ و تا به آن صورت که ما اکنون میشناسیم از حدود ۶۰۰ سال پیش شروع شده است.

دانلود کتاب هفت خوان ثبت و چاپ کتاب

تاریخ : ۲۲ تیر ۱۳۹۲

توضیحات : چاپ کتاب یکی از حساس ترین مرحله برای یک نویسنده یا شاعر میباشد که باید در این راستا بسیار دقت کرد که مبادا اشتباهی در آن داشته باشید چونکه هر مطلبی که در کتاب شما باشد باید روزی جواب منتقدین  سرسخت و باهوش خود را بدهید و از اندیشه های چاپ شده خود دفاع کنید ذکر این نکته ضروری است که  چاپ مطلبی خلاف قوانین مشروعه کشوری باعث دردسر هایی خواهد شد که جبران ناپذیر خواهد بود در این راهنما سعی شده است که از جدیدترین روند چاپ یک اثر خلق شده به شما دوستدارن کمک شود