• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

پیشرفت در زندگی

دانلود کتاب چهل ساعت مطلقا

تاریخ : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : این کتاب، در مورد توسعه و پیشرفت ایران، نوشته شده است. هر ایرانی چه کارهایی باید انجام دهد تا ایران پیشرفت کند. یک سری داستان کوتاه نیز در کتاب نوشته شده است که مربوط به پیشرفت ایران است . در برشی از کتاب چهل ساعت ؛ مطلقا می خوانیم :

بهره وری چیست ؟ بهره وری این است که در یک ساعت کاری چقدر توانسته اید کالا و خدمات ، ایجاد و تولید کنید . مثلا کارگری را در نظر بگیرید که در هر ساعت ، می تواند ۲ گلدان را تولید کند .

حالا کارگر دیگری را تصور کنید که می تواند ۴ گلدان را در طول یک ساعت بسازد . در این حالت ، بهره وری کارگر دوم، دو برابر کارگر اولی است . بهره وری نکته بسیار مهمی است .

اگر بهره وری را بالا ببرید می توانید به تولید بسیار بیشتری دست یابید و با کشورهای دیگر رقابت کنید . بهره وری در ایران پایین است ، ولی نه خیلی پایین . حدود نصف تا یک سوم مردم کشورهای پیشرفته . بهره وری مردم باید بالاتر رود ؟! چگونه ؟

دانلود کتاب به گامی برای موفقیت

تاریخ : ۱۱ آبان ۱۳۹۶

توضیحات :   ترس از تغییرات همواره مانع از پیشرفت انسان شده است. حتماً شما این جمله معروف را شنیده اید “اگر نمی ترسیدی چه می‌کردی؟” که اغلب اینگونه به این سوال پاسخ می‌دهند «به جلو حرکت می‌کردم (به سوی موفقیت)». به همین دلیل است که عده اندکی به دلیل اختراع و یا کشف چیزی و یا موفقیت در کاری معروف شده اند. شجاعت، جسارت و پشتکار آن‌ها، باعث شد تا به موفقیت دست یابند نه نام‌شان و یا موقعیت اجتماعی‌شان. آن‌ها به موقع تغییرات را پذیرفتند و هرگز از شکست نترسیدند. روزی با دوستم در مورد پشتکار و موفقیت در کار صحبت می‌کردیم من از ادیسون گفتم. به او گفتم: «ادیسون دوهزار نوع فلز و آلیاژ را مورد آزمایش قرار داد تا بالاخره موفق شد لامپ را بسازد.» می‌خواهید بدانید او چه جوابی داد او گفت: «او ادیسون بود.» ادیسون فقط به یک دلیل موفق شد “او خود را باور داشت”.

دانلود کتاب برنامه رشد فردی

تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

توضیحات : این کتاب الکترونیکی رایگان به شما کمک میکند تا بتوانید یک برنامه راهبردی، ساختیافته و هماهنگ را در زندگی خود طرحریزی و اجرا کنید و به پیشرفتهای فوقالعاده و چشمگیر دست یابید. این برنامه شامل نه مرحلهی رسالت، تحلیل، نقشه، کارت، همسویی، فعالیت، پایش، ارزیابی، و تغییر در زندگی است. برنامه رشد فردی به شما میگوید که شما چطور بتوانید برنامه ای را طرح ریزی کنید که در پنجاه سالگی غبطه ضایع شدن زندگی خودتان را نخورید و همواره در مسیر رشد و کمال قرار داشته با شید. بنابراین، از اینجا آغاز کنیم که خیلی وقتها وقتی حرف از تغییر یا موف یت زده میشود قوانین و اصول زیادی به ذهن ما میرسد، مثل قانون جذب، مثل هدفگذاری، مثل پشتکار و تلاشی که باید انجام بشود یا بسیاری از قوانین و اصولی که معمول از کتابها، نوشته ها و نکات یا خیلی از نوارها یا فایلهایی که ما گوش میدهیم آنها را بارها گفتهاند یا کتابهای زیادی در این مورد خواندهایم؛ یا حرفهای زیادی را در این حوزه یعنی موفیت و تغییر شنیده ایم