• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کاربرد قانون جذب

دانلود کتاب قانون جهان

تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

توضیحات :  کتاب قانون جهان یکی دیگر از آثار ماندگار موریس مترلیتگ است. کتاب حاضر مجموعه‌ای از اسرار و رموز عالم هستی است که پیرامون بخشی از آنها صحبت به میان آمده است. متافیزیک به دنیای مافوق ماده تعلق دارد. در این کتاب نیز سؤالاتی از قبیل علت خلقت انسان، حقیقت روح، مرگ و جهان پس از مرگ مطرح می‌شود.

آیا ممکن است روح بدون بدن زنده شود؟ سئوال عجیبی است که تاکنون هیچکس نتوانسته است به آن جواب بدهد. مسئله مهمی که در حال مرگ برای من مسلم بود اینکه در يك تاریکی سخت فرو رفته بودم اما در همین تاریکی چیزهائی را می دیدم ، مثل اینکه موجودات متحر کی باستقبال من آمده اند ، اما بخاطر ندارم این موجودات چه کسانی بودند، آیا اقوام و پدران ما بودند که باستقبال ما می آمدند؟ اما من در حقیقت در آن تاریکی مطلق بروشنی تمام این موجودات را می دیدم . پس برای چه از مرگ وحشت داریم ؟ مر گ که چیز مهمی نیست ، آیا اینهمه بدبختی ها و دردها که در دوره زندگی با آن روبرو هستیم برای ما چه لذتی دارد که از مرگ واهمه کنیم ، وقتی می دانیم در مرگ تمام این دردها تمام می شود برای چه باید ترس داشته باشیم .

دانلود کتاب قانون جذب و شیوه های کاربرد آن در زندگی

تاریخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰

توضیحات : این اثر درباره یکی از بزرگ ترین قوانین کائنات یعنی قانون جذب است.البته می دونم کتابهای زیادی در این مورد وجود داره ، اما وقتی فهمیدم این مطالب خیلی ساده این قانون و کاربردش را در زندگی بیان می کنه ،تصمیم گرفتم آن مطالب رو بصورت یک کتاب گرد آورم. این اثر،براساس گفته های دکتر فرامرز کوثری است دربارۀ قانون جذب.