• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتاب تعبیر خواب جدید

دانلود کتاب تعبیر خواب و بیماریهای روانی

تاریخ : ۳ خرداد ۱۴۰۲

توضیحات :  کتاب روانشناسی تعبیر خواب و بیماریهای روانی یکی از آثار معروف زیگموند فروید می باشد که در آن به معرفی و شرح نظریه خود درباره تعبیر خواب و ذهن نا‌هوشیار فرد می‌پردازد. او سعی دارد به رمزگشایی خواب پرداخته و با توجه به نظریه‌های گذشتگان و پژوهش‌های خود پرده از راز خواب‌های ما بردارد. رویا و خواب از نظر فروید خاستگاه تحقق آرزوها و امیال سرکوب شده انسان است. اگر به زیگموند فروید یا تعبیر خواب علاقه‌مند هستید، کتاب «تعبیر خواب» فروید را باید حتماً در کتابخانه خود داشته باشید. این کتاب که یکی از کتاب‌های اولیه فروید است، به توصیف نظریه‌ها و ایده‌هایی پرداخته است که زمینه را برای ارائه نظریه روانکاوی مساعد نمود.

دانلود کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب دیده می‌شود، گفته می‌شود. در بسیاری از تمدن‌های باستانی خواب دیدن به عنوان یک ارتباط فراطبیعی یا وسیله‌ای برای مداخلات نیروهای غیبی در نظر گرفته می‌شد که افرادی با نیروهای ویژه قادر به گره‌گشایی از مفهوم آن هستند. در دوران معاصر مکاتب مختلف روان‌شناسی تئوری‌هایی را در مورد معنا و مفهوم خواب‌ها ارائه کرده‌اند.

مراجع این کتاب : از امام جعفر صادق علیه السلام – یوسف نبی علیه السلام – دانیال نبی علیه السلام – علامه مجلسی ( ره ) – محمدبن سیرین – ابراهیم کرمانی – جابر مغربی – اسماعیل بن اشعث – جاحظ – خالد اصفهانی – منوچهر مطیعی تهرانی-ابن عباس – تام چت ویندو – فروید- عبدوس – لوک اویتنهاو – آنلی بیتون – لیلا برایت – اچ میلر – هانس کورت و کتاب سرزمین رویاها

دانلود کتاب PDF تعبیر خواب

تاریخ : ۱۰ خرداد ۱۳۸۸

توضیحات : تعبیر خواب در میان ملل گوناگون به دلیل توجیه خاص مردم به آگاهی از آینده که گمان دارند رؤیا نوعی پیشگویی آینده است، مورد نظر قرار داشته است. ملل مختلف بنا به شیوهء برخورد خاص خود با وقایع به تعبیر و تفسیر خوابها پرداخته اند و این مقوله سابقهء دیرینه دارد. در ایران نیز مانند سایر بلاد جهان از دیرباز توجه بسیاری به رؤیا می شده است و منابع فراوانی در تعبیر خواب وجود دارد. در گذشته که به رؤیا با اعتقاد به اینکه ریشه در مسائل ماورء الطبیعه دارد برخورد می شد مضامین تعابیر صورت خاصی داشت که در ارتباط مستقیم با مذهب قرار می گرفت، اما امروزه با گسترش دامنهء علم روانشناسی و آگاهی از ویژگیهای ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه انسان، خواب به گونه ای دیگر تعبیر می شود.