• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتاب فارسی سوم دبستان

دانلود کتاب فارسی ششم ابتدایی سال 1324

تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

توضیحات :  هیچ لذتی برای انسان در هنگام پیری یادآواری کودکی نیست. بسیاری از افراد جویای کتاب های درسی قبل انقلاب را می شوند و با عشق این کتاب های دبستان گذشته که یادآوار کودکیشان است را مرور و زنده می کنند. این کتاب با عنوان ” فارسی ” جهت آموزش دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی در دهه بیست هجری شمسی تالیف و منتشر شده بود.

دانلود کتاب فارسی دوم دبستان سال 1348

تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۹

توضیحات :  هیچ لذتی برای انسان در هنگام پیری یادآواری کودکی نیست. بسیاری از افراد جویای کتاب های درسی قبل انقلاب را می شوند و با عشق این کتاب های دبستان گذشته که یادآوار کودکیشان است را مرور و زنده می کنند. این کتاب با عنوان ” فارسی ” جهت آموزش دانش آموزان کلاس دوم دبستان در دهه چهل هجری شمسی تالیف و منتشر شده بود.

دانلود کتاب فارسی سوم دبستان دهه ۶۰

تاریخ : ۲ خرداد ۱۳۹۴

توضیحات : باید گفت در روش های تدیس قدیمی و قبل از کتاب های بخوانیم و بنویسیم فارسی ،روش تدریس حروف الفبا به این صورت بود که ابتدا نشانه تدریس می شد و بعد کلمه ای که با حروف مورد نظر نوشته شده بود به دانش آموز با روش بخش کردن و صدا کشی آموزش داده می شد. به طور مثال اگر دانش آموز فقط حروف ” آ ا ” و “ب ” را خوانده بود ،فقط می توانست کلمه های آب و بابا را که با این حروف نوشته می شوند را بخواند و بنویسد. کتاب حاضر، کتاب فارسی سوم دبستان در دهه شصت ( سال ۱۳۶۴ ) بوده که قطعا برای بسیاری از ما تصاویری خاطره انگیز خواهد داشت.