• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش مقدماتی ابزارهای فتوشاپ

توضیحات : فتوشاپ نرم‌افزار بسیار پیچیده‌ای است. این نرم‌افزار خارق‌العاده در نگاه اول ترسناک به نظر می‌رسد. طبیعی است که یادگیری هر نرم‌افزاری که قابلیت‌های بی‌شماری داشته باشد، با دشواری‌هایی هم روبروست. فتوشاپ محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزار طراحی گرافیک و ویرایش عکس محسوب می‌شود. اگر تکنیک‌های کار با فتوشاپ را بیاموزید، بعدها می‌توانید با دیگر نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش عکس راحت‌تر کار کنید. گام اول و از طریق آشنایی با ابزار فتوشاپ شروع می کنیم. در واقع با یادگیری ابزار فتوشاپ شما را با دنیای حرفه ای فتوشاپ آشنا خواهیم کرد که با آن ها می تونید انواع اقسام کارها را از رتوش عکس گرفته تا تغییر عکس و تهیه پوستر و بروشور و لوگو و بنر و …. انجام دهید.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.