• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تزیینات سلولزی، رنگ، موکت و فضاهای داخلی

توضیحات : حضور در فضاهای داخلی خوب و اصیل، نگاه عمیق و تحلیلی به نمونه های ارزشمند و تهیۀ کروکی و طراحی از آنها همراه با ترسیم دیاگرام های تحلیلی و بررسی جزئیات اجرایی، شرط لازم برای شناخت عملی ابعاد مختلف معماری داخلی و روش های اجرای موفق آن بوده و مقدمۀ خوبی را برای موفقیت شما فراهم می کند. طراحان و مجریان فضاهای داخلی در فرایند برداشت وضع موجود، طراحی و اجرای تزیینات داخلی، از روش های مختلف ترسیم مانند طراحی دست آزاد، اسکیس، یادداشت های تصویری ساده و سریع، اتود یا پیش طرح ها و طرح های اولیه و نیز طرح های کامل و نقشه های اجرایی استفاده می کنند.

سطوح اصلی ترین عناصر معماری در شکل گیری کف ها، دیوارها و سقف ها می باشند، که خود شکل دهندۀ فرم ساختمان و فضاهای آن هستند. ویژگی های بصری سطوح، نحوۀ قرارگیری و رابطۀ آنها در فضا، شکل و کیفیات ویژۀ فضا را ایجاد می کنند. عوامل اثرگذار بر کیفیت سطح عبارت اند از: الگو، رنگ، بافت و ماده. به علاوه، سطوح در شکل گیری سایر عناصر معماری مانند پله ها، درها، پنجره ها و مبلمان نیز کاربرد وسیعی دارند. ترکیب مناسب سطوح، کف، دیوارها و سقف به فضای معماری شکل داده و کیفیت آن را مشخص می کند. سطوح در معماری داخلی ممکن است مسطح، خمیده و یا کروی باشند و بسته به حالت آنها در فضا از نظر قائم، افقی و مایل، بالا و پایینی، پایداری، تعلیق و … کیفیت بصری ویژه ای پیدا می کنند.

نام کتاب : تزیینات سلولزی، رنگ، موکت و فضاهای داخلی
نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
تعداد صفحه : 512
حجم فایل : 21,800 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.