• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش تابلوخوانی در بورس

توضیحات :  تجزیه و تحلیل سهام در بورس روشی است که برای سرمایه گذاران و معامله گران مفید خواهد بود و همچنین می تواند در تصمیم گیری در مورد خرید و فروش برای آن ها مفید واقع باشد . با مطالعه و ارزیابی داده های موجود در سهم شرکت ، سرمایه گذاران و تحلیل گران سعی می کنند با اتخاذ تصمیمات آگاهانه ، سهام خوبی را از بازار را به دست بیاورند . تجزیه و تحلیل بورس ، ارزیابی یک ابزار معاملاتی خاص ، یک بخش سرمایه گذاری یا کل بازار است . تحلیلگران بورس سعی در تعیین فعالیت آینده یک بخش یا بازار دارند . هدف از تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری بر روی یک سهم ، تعیین چگونگی اجرای این سرمایه گذاری و میزان مناسب آن برای یک سهم خاص اس ت. عوامل اصلی در تحلیل سرمایه گذاری شامل قیمت ورودی مناسب ، افق زمانی مورد انتظار برای سرمایه گذاری بر روی آن سهم و نقشی که سهم در کل بازار خواهد داشت ، خواهد بود .

نام کتاب : آموزش تابلوخوانی در بورس
نویسنده : داود امیرخانی
تعداد صفحه : 23
حجم فایل : 1,940 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آموزش تابلوخوانی در بورس”

  1. ali گفت:

    سلام. عالی بود