• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ابعاد انسانی نوع آدمی

توضیحات : محمود بهزاد در کتاب «ابعاد انسانی نوع آدمی» به برخی از ویژگی‌های مهم انسان اشاره کرده است. در این کتاب چهار ویژگی برجسته‌ی ذهن آدمی یعنی خودآگاهی، اندیشه‌ی نمادی، اندیشه‌ی انتزاعی و آینده‌نگری توضیح داده شده است. در صفحه‌ی ۶۲ این کتاب آمده است که: اما آدمی چند حس سوپرسوماتیک نیز دارد که به‌وسیله‌ی آن‌ها چیزهایی را ادراک می‌کند که گرچه در جهان مادی احساس می‌شوند ولی ماهیت غیرمادی دارند. این چند حس عبارت‌اند از حس کنجکاوی، حس اخلاقی، حس زیبایی و حس دینی. در بخش دیگری از این کتاب آمده است که: از سه رکن ایمنی جوامع بشری یعنی سنت، دین و قوانین، فقط دین راستین است که چارچوب ایمنی مطمئنی برای آدمیان فراهم می‌سازد. زیرا آدمی می‌تواند از طریق عبادت بین خود و پروردگار رابطه‌ای ناگسستنی برقرار سازد. علم برخلاف تصور بداندیشان نه‌تنها سست‌کننده‌ی اعتقادات راستین دینی نیست بلکه خدمات بزرگی به دین کرده است: یکی تصفیه‌ی دین از خرافات آلوده‌ساز و دیگری شناساندن عظمت جهان و آفریننده‌ی بزرگ آن

نام کتاب : ابعاد انسانی نوع آدمی
نویسنده : دکتر محمود بهزاد
تعداد صفحه : 147
حجم فایل : 1,410 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ابعاد انسانی نوع آدمی”

  1. رسول گفت:

    در اولین فرصت ان را خواندم
    عالی بود
    پاسخ خیلی از سئوال هایم را در این کتاب یافتم
    متشکر

  2. مهپاره گفت:

    از سایت خوبتون بسیار ممنونم

  3. مصطفی خوری نژاد گفت:

    واقعا کتاب قشنگی است. ممنون از شما

  4. حسین گفت:

    ممنون از زحمات شما