• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اخترفیزیک برای همه‎

توضیحات : کتاب (اختر فیزیک برای همه) نوشته ی رضا علی خواه سعی بر آن دارد که آخرین کشفیات علم فیزیک نوین را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه ی مخاطبان در هر رده ی سنی که باشند توضیح دهد. مطالب این کتاب؛ خلاصه ی ساده شده ای از برخی نظریه های عجیب و خارق العاده ی اثبات شده توسط مشهورترین دانشمندان حوزه ی اختر فیزیک می باشد. از این میان میتوان به قانون نسبیت آلبرت آینیشتین،نظریه بیگ بنگ و چگونگی پدید آمدن جهان هستی ، چیستی و چگونگی تشکیل سیاهچاله ها ، راز عجیب زمان و همچنین جهان های موازی و شبیه سازی شده اشاره کرد

نام کتاب : اخترفیزیک برای همه‎
نویسنده : رضا علی خواه
تعداد صفحه : 72
حجم فایل : 4,380 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب اخترفیزیک برای همه‎”

  1. A min گفت:

    ممنون و خسته نباشید
    پایدار بمانید

  2. مهدی رحمتی گفت:

    سلام بر شما مردمان نستوه
    ضمن عرض سلام و همچنین دست مریضاد گفتن به کار فرهنگی شما چند مدتی است که می خوام کتاب ها را که شما از طریق ایمل برایم می فرستید دانلود کنم با مشکل روبرو می شوم و دانلود نمی کند همه مراحل کار بترتیب درست است و وقتی برای دانلود روی اسم کتا کلیک می کنیم یه پیغام می دهد که ایا می خواهید فایل …. را دانلود کنید زمانی که کلمه بله را کلیک می کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد .
    نکته ۱- در بالا صفحه سایت در قسمتی که نوشته ((در حال بارگیری صفحه وب)) یه عدد نماد قفل وجود دارد که قبلا به حال قفل باز بود ولی الان به حالت قفل بسته است.
    نکته ۲ – در فولدری با نام ((دانلود)) یک عدد فایل پشتیبان با نام کتاب مورد نظر تشکیل می شود ولی عملا به هیچ دردی نمی خورد.

    خواهشمندم این مشکل را به نحو مقتضی برایم حل نموده. با تشکر از شما

    • پارس بوک گفت:

      سلام
      یا فایل شما کامل دانلود نشده، یا نرم افزار اجرای پی دی اف را در سیستم ندارید