• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب استعداد کارآفرینی خود را بیابید

توضیحات : کارآفرینی عامل توسعه اقتصادی و فرایند تولید دانش، ثروت، توسعه تکنولوژی و اشتغال مولد است و راز موفقیت کشورهای صنعتی در این است که در فرایند تولیدی، علم، اطلاعات و تکنولوژی را جایگزین مواد خام و انرژی کرده اند. اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق نو آور و مبتکر به عنوان کارآفرینان منشا تحولات بزرگی در زمینه های تولیدی و صنعتی و خدماتی شده اند، چرخهای توسعه اقتصادی همواره با توسعه کار آفرینی به حرکت در می آید . در شرایط سخت کنونی پرداختن به مسئله کارآفرینی در جامعه بیش از پیش احساس می شود امروزه نیروی انسانی بعنوان یک منبع نامحدود و محور هر نوع توسعه مطرح است در این بین کار آفرینان بطورخاص دارای نقش موثرتری در فرآیند توسعه اقتصادی کشور هستند .تحقیقات نشان داده که بین رشد اقتصادی و تعداد کار آفرینان در یک کشور همبستگی مثبتی وجود دارد زیرا کشوری که دارای تعداد زیادی کار آفرین باشد از محرک های اقتصادی و تجاری قویتری برخوردار است .

نام کتاب : استعداد کارآفرینی خود را بیابید
نویسنده : حمید هاشمی – سمیه اکبری
تعداد صفحه : 51
حجم فایل : 308 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب استعداد کارآفرینی خود را بیابید”

  1. صادق گفت:

    با سلام و عرض ادب
    ازخواندن کتاب استعداد کار آفرینی بسیار لذت بردم.

    با توجه به اینکه در مقدمه کتاب (صفحه ۷فایل) اشاره شده که این کتاب در واقع شامل ۹۱ سری کتاب هستش و فایل حاضر راهنمای شماره ۱ هستش ، ادامه این راهنما ها (یهنی از راهنمای شماره ۲ تا ۹۱) رو میتونیم از شما درخواست کنیم، که یا زحمت ارسالشون را برامون بکشید یا روی سایت بزارید تا ما با سرچ پیداشون کنیم و ازشون استفاده کنیم.

    از شما سپاسگذارم🙏🙏

  2. yousef گفت:

    هرکتابی رو که بزنم رو لینک دانلودش علامت دانلود میاد ولی وقتی بازش میکنم ارور میده باچندتا pdfخوان امتحانش کردم بازم همینو میزنه

  3. علی ماه پرست گفت:

    کتاب بسیار زیبایی بود ممنون از زحماتتون

  4. هادی گفت:

    سلام دوستان .واقعا خسته نباشید که این کتابهای جالب روبرای ماارسال میکنید.ازتون خواهش میکنم یه لغت نامه زبان فرانسه هم برای من ارسال کنید.واقعا بهش احتیاج دارم.ممنونم

  5. علی شیرمحمدی گفت:

    باسلام
    ضمن خسته نباشید دصورت امکان تعدادی نمونه سوال کارشناس رسمی دادگستری به همراهپاسخ تشریحی قراردهید
    متشکرم