• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب امنیت پست الکترونیکی

توضیحات : این کتاب به مسئله امنیت پست الکترونیکی می‌پردازد. ابتدا مفاهیم پست الکترونیکی و نحوه عملکرد پست الکترون‌یکی را خواهیم آموخت. در ادامه مخاطرات پست الکترونیکی، معرفی شده و به نحوه ایمن سازی آنها اشاره خواهیم کرد. از ویژگی‌های مهم این کتاب، ارائه روشی نوین برای ارزیابی مخاطرات پست الکترونیکی و همچنین، ایمن سازی مخاطرات پست الکترونیکی، بر اساس نوع سازمان می‌باشد. بر اساس این کتاب، مقالات متعددی در همایش‌ها و مجلات از سوی نویسنده ارائه شده و به چاپ رسیده است. مخاطبین اصلی کتاب، کارشناسان پست الکترونیکی، کارشناسان امنیت، مدیران شبکه، دانشجویان رشته نرم افزار، متخصصین لینوکس و تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه پست الکترونیکی می‌باشند. این کتاب از طرف آقای سید حسین رجاء برای نشر الکترونیک در پارس بوک ارسال شده است.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 6 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب امنیت پست الکترونیکی”

  1. ali گفت:

    دست تون درد نکنه از اینکه کتاب هارو الکترونیکی و رایگان ارایه میکنید هم درختی برای کاغذ قطع نمیشه هم بابت کتاب هزینه گزافی نمیدیم قرررررررربونتون

  2. فاطمه السادات گفت:

    سلام از مطالب فوق العاده عالیتون ممنونم.خدا قوت

  3. کدخدا گفت:

    سلام-بازهم ممنونیم-بهروزیتان را آرزومندم-قربان همگیتان – کدخدا -از شیراز

  4. hossein گفت:

    خیلی ممنون ازاطلاعات خوب وسازنده ی شما.

  5. مصطفي گفت:

    سلام

    محشريد………………….

  6. محمد علی نامداری گفت:

    با سلام دست مریزاد بسیار بسیار عالی و پربار تنها هنرم دعای خیر است سعادتمند باشید