• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین

توضیحات :  لگد‌های جنین: حس لذت بخشی که این روز‌ها تجربه می‌کنید لگد‌های کودکتان است، اما ممکن است جنین شما در بیست و‌ سه هفتگی خیلی لگد بزند. نگران نباشید این لگدها به آن معنا نیست که کودک شما ژیمناستیک کار است! بلکه به این دلیل است که او در حال امتحان کردن عضلات دست و پای خود است. این هفته زمانی است که جنین شما باید کنترلی بر دست و پای خود داشته باشد. مخصوصاً اگر برای بار اول است که باردار می‌شوید، ممکن است برای شما دردها سنگین و شدیدتر به نظر برسد اما نگران نباشید هیچ‌ آسیبی به شما نخواهد رسید. اگر می‌خواهید کودکتان کمی آرام‌تر بشود از خوردن غذاهایی که باعث تحریک او می‌شوند پرهیز کنید. در طول روز می‌توانید برایش داستان کوتاه بگویید و یا آوازی بخوانید و موسیقی آرامی برایش بگذارید و شکمتان را به آرامی بمالید تا او آرام شود.

نام کتاب : بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهارم
نویسنده : نامشخص
تعداد صفحه : 298
حجم فایل : 5,910 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین”

  1. Khairmohammad گفت:

    عالی است بسیارمنابع علمی و غنی از آگاهی